Die viel mij echt reuze mee! Het is even naar, maar dat is echt maar 2 x 2 seconden en het deed bij mij geen pijn. Succes!
Hangt er ook vanaf van wie afstand.
Ik hou ook afstand van andere mensen buiten de mensen die ik ken. Verwacht van de mensen waar ik mee afspreek dat ze bij klachten niet afspreken maar van mensen die ik niet ken in de supermarkt etc weet ik niets en wil ik niet in mijn buurt hebben.
Als ik iets heb geleerd heb van corona is dat mensen zo hypocriet zijn als de neten. Wel op andere afgeven als ze regels âovertredenâ, de volgende dag zelf hun moedertje knuffelenâŠ
En dat is nou een beetje het probleem lijkt mij, mensen denken al snel dat mensen in hun omgeving niet het virus hebben en daar worden ze dus laks van. Als iedereen zo denkt hou je het juist in stand. Als ik zie hoeveel drukke feestjes verjaardagen er allemaal al niet zijn in sociale kring dan ben ik daar eerder bang voor om corona te krijgen dan in de supermarkt
Ja maar dat betekent dus dat je echt met niemand meer kan afspreken.
Ik wil sws niet in groepen afspreken maar liefst 1-1 maar vind het dan ook nog wel spannend hoor, maar anders kan je dus eigenlijk helemaal nix, dus neem idd het risico wel omdat ik het ook wel wat waard vind om vrienden etc te zien.
Die snap ik ook maar ik denk dat we ons niet realiseren hoeveel mensen onze sociale kringen ook om zich heen hebben en die ook weer allemaal mensen om hun heen hebben. Ik hoor zoveel mensen afgeven op onbekende mensen of mensen die het in hun ogen fout doen maar ondertussen ook een groot netwerk om zich heen hebben zonder echt afstand.
Mee eens
Even in het kader van #huidhonger: ik was gisteren bij de fysio en we waren wat oefeningen aan het doen, en ze raakte me zo zachtjes en âliefâ aan ofzo, werd er super emotioneel van en moest toen een traantje laten. Was niet alleen puur door huidhonger natuurlijk maar vond het toch wel echt bijzonder wat zoân aanraking teweeg kan brengen.
Ik benoemde dat ook en toen op de weg naar buiten gaf ze nog zo een extra bemoedigende/moederlijke knijp/kneep (?) in mân schouders, vond dat ook zo lief.
Kom niet in mân aura, bitch
Haha ja herkenbaar! Ik had dat ook maar dan net een beetje de andere kant op, mân fysio is een best wel jonge gast, maar er was nooit iets van spanning oid. Alleen was het nu zo lang geleden dat ik langer dan een seconde ben aangeraakt dat mân hele lijf op tilt sloeg
Jezus, wat asociaal van hen.
Hier worden gewoon rechtszaken over gehouden. Wat irritant joh.
ik wil een tshirt van deze zin + dit gaat mn antwoord worden op al het coronage-ontken ooit
Haha, gek hĂš! Doet echt zoveel
Ik vind het ook steeds lastiger om afstand te houden, omdat veel mensen in mijn omgeving een beetje een fuck-it houding beginnen te krijgen. Op het begin was er zoveel begrip. Eerst deed iedereen het, toen niet meer iedereen maar snapten ze het nog wel heel goed als jij het wĂ©l deed maar nu is dat echt helemaal weg. Vind het echt lastig om dan de enige âlastigeâ te zijn, alsof je inderdaad de bange ipv de coole persoon bent. Blegh.
Ik hoor alleen maar geruis op de achtergrond als ik het nummer bel voor een test, alsof de lijn het niet doet
Ik begrijp ook echt niet dat mensen op die testen op individueel niveau durven te varen (zoals dat voorbeeld over dat resort wat hierboven genoemd werd). Op mijn werk wordt best wel veel onderzoek gedaan naar het ontwikkelen van antilichaamtesten dus ze zijn nu ook bezig met een corona-assay, maar het blijft echt heel tricky en wij worden daarom als medewerkers ook niet getest (was misschien wel het plan als ze iets betrouwbaars op individueel niveau konden maken, maar dat wordt 'm echt niet).
De testlijn? Ik probeer ook te bellen en krijg het bericht dat alle lijnen bezet zijn en of ik over 30 min. opnieuw wil bellen.
Na een uur is het gelukt en kreeg ik een bandje ipv geruis. Kan morgen terecht. Ik heb sinds gister een loopneus en het voelt een beetje vol. Nu maar thuis blijven.
Denk dat je het beste eerlijk kan uitleggen, weet niet of je werk er iets mee doet. Maar mocht de uitslag positief zijn van je zwager, heb je het in ieder geval gemeld op werk.