Coronatopic #5

ik zit al in de sjet. benieuwd wat voor leleke schoenen De Jonge nu weer aan heeft.

3 likes

Ik lees mee :nerd_face:

Die arme Rutte heeft ook nauwelijks vakantie gehad

Edit: niet dat dat het ergste is natuurlijk

Waar is Irma?

ja maar hallo, da kan nie!

Irma heeft bedankt, en groot gelijk heeft ze.

7 likes

Ze is niet de enige gebarentolk in heel Nederland. Juist goed als gebarentolken en niet alleen Irma genormaliseerd worden.

21 likes

Dat zou inderdaad wel handig zijn, want er is al bewezen dat we ons niet spontaan aan de regels houden.

1 like

“Oerstom“ is wel heel leuk gezegd haha

2 likes

Dacht dat er geen chat was dit keer maar wel dus?

Ik vraag me steeds af of ik onder jongeren val haha :older_woman:t3: (29)

9 likes

Ah werkt niet op mobiel zie ik. Ik trek me terug nw!

Ja ik logde in! Maar kan niks zien of typen :slight_smile:

Ik vind dit toch wel erg slecht te volgen. Studentenverenigingen mogen geen enkele activiteiten organiseren. Geen borrel niks. Maar alle andere mensen mogen activiteiten doen (vrijgezellenfeesten, bowlen, varen, uit eten, borrelen, gewoon alles), maar studenten mogen dat niet? En dan gaat het dus ook echt om studenten zijnde mensen die studeren. Terwijl het volgens mij jonge mensen in het algemeen zijn waar nu veel besmettingen zijn en die kunnen zonder het georganiseerde verband wel gewoon met groepen doen wat ze willen.

5 likes

Jammer dat hij niks zegt over thuis werken.

4 likes

Maar de grens is nu niet een bepaalde groepsgrootte of maatregelen zoals de horeca. Het is gewoon alles wat studentenverenigingen organiseren mag niet

advies is nog steeds werk zoveel mogelijk thuis.

Ja tot 1 sept nu. Ik wil voorkomen dat mijn werk wilt dat we op 1 sept er allemaal zijn.

3 likes

Er wordt weer helemaal niets gezegd over lange termijn gevolgen van corona? Alles focust zich alleen maar op IC opnames.

2 likes

Snap ik, ik zou in eerste instantie tot 1 sept thuis werken. is veranderd toen ik mijn verlof had. Moet nu 3x per week naar kantoor maar als de cijfers weer om hoog gaan; dikke neus :slight_smile: (Zit meestal toch alleen op de afdeling, is het niet waard)