Sowieso bellen om een melding te maken hoor
Dat is een goede⊠0900 8844 van de politie anders?
Ik zou zoeken naar een nummer van de handhaving van de regio en anders de politie op het nummer dat @mikselke geeft. Goed dat je gaat bellen!
Wat is Marianne Zwagerman toch een ongelooflijk takkewijf
bij netl toevallig?
âJullie zijn allemaal waardeloosâ + âNou als jĂj jezelf niet waardeloos vindt hoef jĂj je ook niet aangesproken te voelenâ
Ik begin mij echt steeds onveiliger te voelen in mijn woonplaats. Woon in West-Brabant in de stad waar het nu helemaal misgaat.
Bij mijn overburen zitten elke avond bijna wel jongeren zonder voldoende afstand.
Hoorde net mijn buurjongen die de hele dag binnen heeft gezeten, zeggen tegen zijn ouders dat hij zich nog steeds niet lekker voelt keelpijn en maagpijn. Naar eigen zeggen heeft hij geen Corona want geen verhoging, hoesten en maagpijn hoort niet tot de klachten.
Ik ben meteen binnen gaan zitten
Ik kreeg net het protocol door voor mijn teamsport. Buiten het veld moeten we 1.5 afstand houden en in het veld hoeft dat niet.
Trainer mag spelers wegsturen als ze klachten hebben e.d. ik ben heel benieuwd.
Doutzen is echt een complotgekkie geworden zeg⊠nu weer iets op haar stories
Ik woon ook in een stad in West-Brabant, al noemen ze het soms ook midden dacht ik, maar ik heb helemaal niet gehoord dat er een stad is waar het helemaal mis gaat. Ik woon in Breda overigens.
Snap wel dat je je onveilig gaat voelen. Zeker door zulke mensenâŠ
Edit: blijkbaar leef ik onder een steen aangezien Breda een van de 2 steden in Brabant is met de meeste besmettingen.
Ik woon in Boz. En dat is volgens mij nu de stad waar in Brabant de meeste besmettingen waren vandaag(41) en zo grote stad is het niet.
Maar als de overbuurman het heeft krijg je het niet zomaar hoor of ging je gewoon binnen zitten omdat je hem zo irritant vond haha?
Net een test gedaan en ik vond het echt niks voorstellen? Echt, een pleister van je huid trekken is vervelender.
Als ik nu een film/serie kijk en mensen schudden handen of staan dicht bij elkaar dan denk ik neeee coroonaaaa!! Zo erg zit dat al in mijn systeem
Pfff ook haar kindje van 3 die al 130 dagen koorts heeft.
Ja. Ja want Corona bekijkt het vluchtschema. Jemig wat zijn mensen dom.
Het was de buurman, snap dat ik daar niet zomaar van krijg maar werd er gewoon kriebelig van
Zeker een gezellige stad en lekker eten. Kan mij haast niet voorstellen dat ik ooit weer opeengepakt ga staan tijdens de vastenavend, of wel carnaval.
Ja ik ben ook benieuwd of ik donderdag gewoon nog op de trein naar Duitsland magâŠ
Zou het aantal ziekenhuisopnames niet laag blijven (voor nu dan) door twee redenen (die ik me zo bedenk):
- vaak duurt het 1 a 2 weken voordat een patiënt plots verslechtert en opgenomen moet worden
- meeste besmettingen vinden nu plaats onder de jongere doelgroep voor mijn idee > toch minder ernstig ziek > minder ziekenhuisopnames
Of hoe denken jullie daarover? En wat denken jullie de komende maanden? Aan de ene kant verwacht ik wel weer een golf, aan de andere kant kan ik me voorstellen dat toch minder heftig zal zijn doordat ze nu toch wat beter kunnen behandelen, sneller kunnen testen en dus de besmettingen (tot nog toe) mrt name bij de jongeren doelgroep ligt.
Als ik naar mijn ouders kijk (die het dus wel al beiden gehad hebben), dan letten ze wel meer op / vermijden ze grote groepen, gebouwen met airco etc.