Lief van je! Heb voor nu een vlucht naar huis donderdag met Emirates, hoop met heel mijn hart dat die niet geannuleerd gaat worden. Gaat even billen knijpen worden de tot donderdag
Ff ranten weer hoor. Stelt niks voor maar is wel irritant. Ik zit dus op een opleiding waar je veel in contact komt met mensen dus alles is stilgelegd. Wat denkt iemand uit mijn groepje? Kom laten we lekker met z’n allen vooruit werken! Want dan kunnen we onze goede intenties laten zien. Ik studeer voor een diploma, niet om te laten zien hoe goed ik wel niet bezig ben 🤷 terwijl dat niet eens kan
Het is allemaal nog niet heel concreet. Wij zijn nu best wel heel druk met parkeren e.d.
Maar werktijdverkorting gaat wel lopen en mogen dan bewust niet te veel werken. Dus gok dat ik straks niet meer hoef te werken voorlopig.
Tot nu toe nog geen gedwongen ontslagen. Maar hoe het straks gaat? Ik weet het echt niet. Vind het rete spannend.
Rutte zei al we helpen iedereen en niemand moet zijn baan verliezen e.d. maar bij ons komen de klappen later pas.
Mijn vriendinnen en ik zitten niet op een lijn qua social distancing en dat vind ik jammer. Zij willen gewoon gezellig afspreken met z’n allen. En tuurlijk, dat lijkt me ook gezellig, maar totaal niet verstandig momenteel. Nu voel ik me zo’n zeikerd als ik uitleg waarom ik niet wil
Acht uur, er loopt nu iemand klappend door de straat… En joelend.
Meerdere mensen volgen.
haha wat? hier is het muisstil maar woon dan ook in een saai dorp
Ik hoor hier ook vuurwerk in m’n dorpie
Ah echt mega veel gejoel hier nu! WTF ik had eigenlijk niet verwacht dat het zou worden opgepikt. 
Zoals viroloog Marc Van Ranst gisteren al zei: "als het regent in Frankrijk, druppelt het in Wallonië… " en we dus Frankrijk achterna gaan…
Huh hier applaudiseert ook heel de straat. Mis ik wat?
Ik ook niet, maar er wordt superhard geklapt
Voor de zorgverleners
De toeters worden ook maar even uit de kast getrokken hier, en nu ook het vuurwerk
Hahaha wij gingen ook klappen, ook voor m’n moeder. Die wilde graag uit het raam klappen voor de anderen. 0 geklap hier in de buurt, maar we wonen dan ook in een mini dorp 
Maar het was zo droog, stonden we dan met z’n 4e te klappen
Wel opvallend dat mensen dan weer wel met veel mensen dicht bij elkaar staan te klappen op sommige beelden 
Danku. Zoiets gokte ik al. Ik volg al het nieuws over corona, maar dit had ik gemist.
Haha wow ik was buiten voor boodschappen en dacht wtf is dit, overal vuurwerk en mensen die klappen
Hier ontzettend veel geklapt en gejoeld, veel mensen op balkon. Mooi om te zien wel.
Hier ook even heel kort. Zag maar één buurman buiten klappen maar halverwege viel iemand (die ik niet kon zien) hem bij en volgens mij was er aan de andere kant van mijn straat een groepje mensen aan het klappen.
En dus vuurwerk en getoeter maar geen idee of dat uit mijn straat was of verderop.
Het was hier echt muisstil om 8 uur