Hier ook… ik hoop zo erg dat de zin “de mens leidt het meest door het lijden wat men vreest” hier op zijn plek is en ik gewoon weinig of geen klachten krijg.
En nu is krantenwinkel ook verwijderd. Alleen supermarkten, apotheken en banken.
Hahaha I know Gelukkig heb ik daar dus ervaring mee
Ja dat kan maar ook veel mensen krijgen maar milde klachten. Probeer daar ook aan te denken.
Sinds dat ik heb gehoord dat meer dan de helft van NL het gaat krijgen ga ik er eigenlijk vanuit dat ik hier ook bij hoor omdat ik in de zorg werk. Probeer hier ook bij te denken ik ben niet ziek en leef gezond. Dus de kans ik groter dat ik bij de groep hoor die milde klachten krijg. Dat is ook vervelend maar gaat wel weer over
Ja ik snap het eigk ook niet helemaal. Er stond in het artikel ook dat nl eerder had moeten inkopen en zuid Korea beter voorbereid was vanwege ervaringen met sars.
Mss die combinatie? Ik snap ook echt niet hoe tests werken dat je zoiets kan zien…
Tja, daar kan ik me eigenlijk niet zo druk om maken (voor mezelf). De meerderheid van gezonde mensen hebben relatief milde klachten. De twee personen die ik ken die het hoogstwaarschijnlijk hebben, geven ook beide aan dat het (relatief gezien) wel meevalt.
Kanttekening: beiden zitten nog in hun eerste week. Volgens mij worden de klachten daarna pas erger als het verkeerd uitpakt.
Die voetbalcoach had leukemie kwamen ze achter…
Wat hebben die mensen voor saturatie en is het nooit een producerende hoest?
Dit is ook wel een goed artikel Daarover: https://www.bndestem.nl/breda/viroloog-coronavirus-mogelijk-ook-met-milde-klachten-overdraagbaar~ada6d8b5/
Wat zijn hun klachten?
Wanneer was je in Oostenrijk?
Oh meen je?? Dat stond niet in het artikel dat ik gelezen heb, en die was pas net gepubliceerd. Oke, dat veranderd wel de zaak.
@Ficus Dat wist ik niet haha. Zit het nu op te zoeken.
Nog steeds erg, maar dat zet alles wel wat meer in perspectief! Heb mn berichtje met verouderde/foutieve informatie maar verwijderd
Maar @anon50122296 heb je al hulp gezocht oid? Dit lijkt me nl. Ook niet fijn voor je. Zorg je ervoor dat je er niet teveel tijd aan besteedt? Heb je thuis ook iemand waar je terecht kunt?
7 tm 14 maart was ik daar. Vanwaar de vraag?
Gewoon benieuwd. Was er zelf ook maar nergens last van terwijl de rest van mijn groep ook allemaal klachten heeft gehad…
Mijn psychiater zit ziek thuis,
Mijn psycholoog ook.
mag ik vragen waar je geweest bent? als je niet wil antwoorden ook prima!
En is er een familielid, vriend of kennis waarmee je soms kan bellen?
Het lijkt nu net alsof ik zeg dat je hier niet je hart mag luchten, maar ik maak me zorgen dat je niet irl je zorgen hierom kwijt kan.
Beiden koorts (tussen 38 en 39), warm/koud, spierpijn, verkouden, de een hoofdpijn (ander niet), keelpijn, de een met stemverlies (ander niet), droge hoest, algeheel miserabel gevoel.
Zijn twee mannen van begin/eind veertig.