Coronavirus #2

Heeft iemand trouwens al wat van @kaarsgeur gehoord?

2 likes

Wanneer was je in Oostenrijk?

1 like

Oh meen je?? Dat stond niet in het artikel dat ik gelezen heb, en die was pas net gepubliceerd. Oke, dat veranderd wel de zaak.
@Ficus Dat wist ik niet haha. Zit het nu op te zoeken.
Nog steeds erg, maar dat zet alles wel wat meer in perspectief! Heb mn berichtje met verouderde/foutieve informatie maar verwijderd :slight_smile:

Maar @anon50122296 heb je al hulp gezocht oid? Dit lijkt me nl. Ook niet fijn voor je. Zorg je ervoor dat je er niet teveel tijd aan besteedt? Heb je thuis ook iemand waar je terecht kunt?

5 likes

7 tm 14 maart was ik daar. Vanwaar de vraag?

Gewoon benieuwd. Was er zelf ook maar nergens last van terwijl de rest van mijn groep ook allemaal klachten heeft gehad…

1 like

Mijn psychiater zit ziek thuis,
Mijn psycholoog ook.

mag ik vragen waar je geweest bent? als je niet wil antwoorden ook prima!:slight_smile:

En is er een familielid, vriend of kennis waarmee je soms kan bellen?
Het lijkt nu net alsof ik zeg dat je hier niet je hart mag luchten, maar ik maak me zorgen dat je niet irl je zorgen hierom kwijt kan.

1 like

Beiden koorts (tussen 38 en 39), warm/koud, spierpijn, verkouden, de een hoofdpijn (ander niet), keelpijn, de een met stemverlies (ander niet), droge hoest, algeheel miserabel gevoel.

Zijn twee mannen van begin/eind veertig.

Heb jij koorts nu / gehad afgelopen week?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Fijn, dankje! Ergens voelt de drempel toch groot omdat er altijd een ander zou zijn die het meer nodig heeft, en vooral in deze tijd wil ik niet ‘onterecht’ bellen. Maar zeker goed om te onthouden.

In welk gebied zat je? Bij ons is er ook 1 persoon zonder klachten. Al las ik dat er ook iemand positief getest is op Corona, zonder dat die klachten heeft gehad. Was erachter gekomen doordat hij temperatuur op met en toen wat verhoging had. (Hij was wel in aanraking gekomen met iemand met Corona)… Dus misschien is dat bij jou ook? Meet je je temperatuur? Blijf je nu wel 2 weken thuis?

Mijn moeder is normaal mijn steun pilaar maar die zit er zelf even doorheen
( mijn broertje zit nog in Panama)

Verder is mijn man ook ziek ( ligt op bed)

Heb verder niet echt mensen die ik kan bellen helaas

Ik was in Mayrhofen, qua skigebied. Zaten niet in t dorpje zelf, zijn daar wel 1x op stap geweest op woensdag.

Zelfde gebied. Ben thuis aan het werk, geen temperatuur gemeten naar heb geen koorts of enkele andere klachten gemerkt.

1 like

Donny wat vervelend dat je je zo voelt. :-1:

Girls ik lees dat sommige van jullie veel vitamine c nemen. Normaal plas je een overdosis vitamine c weer uit, maar teveel vit c over langere periode, kan nierschade veroorzaken. Ik zou hier wel mee uitkijken

2 likes

Lijkt me ook shit, als jij dan als enige geen klachten hebt. Ene kant vind ik t fijn als ik wist dat ik t nu al zou hebben gehad.
Wel goed dat je nu thuiswerkt denk ik.
Ik heb 1 artikel gezien van Nederlandse jongen die in Mayrhofen was en positief getest is op Corona en ook in ziekenhuis heeft gelegen. Dus het is er wel geweest iig…

1 like

Nee ben niet bang om het te krijgen en als ik het krijg so be it.
Ik ben voor de rest gewoon een fit persoon en het zal even kut zijn mja heb wel kuttere shit overleefd. En als ik er aan dood ga nou dan was het blijkbaar mijn tijd.

1 like

Weet je wat ik ook kut vind.
Ik ben weer gaan roken, een paar dagen na mijn zwangerschap.
Nu raad iedereen me aan om te stoppen ivm Corona… maar hoe bang ik ook ben door dat virus, het lukt me niet te stoppen door alle stress.

Dus nu zit ik zwaar in dubio