Heb jij koorts nu / gehad afgelopen week?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij koorts nu / gehad afgelopen week?
0 stemmers
Fijn, dankje! Ergens voelt de drempel toch groot omdat er altijd een ander zou zijn die het meer nodig heeft, en vooral in deze tijd wil ik niet ‘onterecht’ bellen. Maar zeker goed om te onthouden.
In welk gebied zat je? Bij ons is er ook 1 persoon zonder klachten. Al las ik dat er ook iemand positief getest is op Corona, zonder dat die klachten heeft gehad. Was erachter gekomen doordat hij temperatuur op met en toen wat verhoging had. (Hij was wel in aanraking gekomen met iemand met Corona)… Dus misschien is dat bij jou ook? Meet je je temperatuur? Blijf je nu wel 2 weken thuis?
Mijn moeder is normaal mijn steun pilaar maar die zit er zelf even doorheen
( mijn broertje zit nog in Panama)
Verder is mijn man ook ziek ( ligt op bed)
Heb verder niet echt mensen die ik kan bellen helaas
Ik was in Mayrhofen, qua skigebied. Zaten niet in t dorpje zelf, zijn daar wel 1x op stap geweest op woensdag.
Zelfde gebied. Ben thuis aan het werk, geen temperatuur gemeten naar heb geen koorts of enkele andere klachten gemerkt.
Donny wat vervelend dat je je zo voelt.
Girls ik lees dat sommige van jullie veel vitamine c nemen. Normaal plas je een overdosis vitamine c weer uit, maar teveel vit c over langere periode, kan nierschade veroorzaken. Ik zou hier wel mee uitkijken
Lijkt me ook shit, als jij dan als enige geen klachten hebt. Ene kant vind ik t fijn als ik wist dat ik t nu al zou hebben gehad.
Wel goed dat je nu thuiswerkt denk ik.
Ik heb 1 artikel gezien van Nederlandse jongen die in Mayrhofen was en positief getest is op Corona en ook in ziekenhuis heeft gelegen. Dus het is er wel geweest iig…
Nee ben niet bang om het te krijgen en als ik het krijg so be it.
Ik ben voor de rest gewoon een fit persoon en het zal even kut zijn mja heb wel kuttere shit overleefd. En als ik er aan dood ga nou dan was het blijkbaar mijn tijd.
Weet je wat ik ook kut vind.
Ik ben weer gaan roken, een paar dagen na mijn zwangerschap.
Nu raad iedereen me aan om te stoppen ivm Corona… maar hoe bang ik ook ben door dat virus, het lukt me niet te stoppen door alle stress.
Dus nu zit ik zwaar in dubio
Maar bedoelde ze niet gewoon de krantenwinkels ipv boekenwinkels? Denk dat het gewoon gebrekkig vertaald was. Las ergens dat krantenwinkels openblijven omdat het een basisrecht is om geïnformeerd te worden (en je dus de krant moet kunnen kopen als je wil)
Ik wou dat ik er zo over kon denken…
ben blij dat jij niet bang bent! Gun het niemand
Ja, dat was veranderd en daarna is krantenwinkels ook verwijderd en was het alleen supermarkten, apotheken en banken. Inmiddels is het weer veranderd
In België gaan alle niet-essentiële winkels dicht. Supermarkten, voedingswarenwinkels, drogisterijen en apotheken blijven wel open. Dat heeft premier Sophie Wilmès dinsdagavond bekend gemaakt.
Je kunt waarschijnlijk beter een Belgische bron gebruiken
Sowieso ben je nadat je stopt met roken altijd wat vatbaarder omdat al die troep in je luchtwegen loskomt, dus misschien beter om met mate nog even door te gaan om dit en teveel stress te voorkomen?
Ze zijn snel zuurstofbehoeftig als ze een ARDS beeld ontwikkelen. Dan gaat de saturatie snel omlaag. Meestal een droge hoest. Soms wel productief, maar dan heb je kans op een bacteriële infectie erbij.
Ik ben 9 maanden gestopt geweest en nu sinds 4 weken rook ik een paar sigaretjes per dag.
Maar mijn longen vinden het echt niet leuk en heb best last ervan.
Maar Zogauw ik zware stress heb wil ik graag een sigaretje roken af en toe, op de een of andere manier heb ik het idee dat het werkt ofzo terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is
Zijn daar voortekenen van?
Of kan het ineens omslaan van mild naar ernstig zonder aanleiding?
Voor de liefhebbers: Wopke Hoekstra bij Jinek (nu al op tv)
Ook even iets positiefs in alle crisis en ellende: zonder alle vergaderingen, werkgroepjes, overleggen, cursussen, leergemeenschappen, koningsspelen etc. zijn we binnen het onderwijs weer bezig met één ding: namelijk met onderwijs. Twee volle dagen bezig geweest met lessen maken (video’s), appgroepen aanmaken, ouders bellen en informeren, digitale lessen klaarzetten, telefoonroosters maken voor verlengde instructie, videobellen regelen. Het is niet ideaal, maar ik denk het beste wat we nu kunnen doen. Mijn onderwijshartje werd er blij van, ondanks alles!