Ik ben niet getest, maar ik ben op werk in Berlijn in aanraking geweest met een positief getest persoon. Volgens de huisarts is testen dan niet nodig want 1+1=2 zeker met mijn ‘symptomen’ Ze testen sws mensen alleen die echt naar het ziekenhuis gaan. Blijft dus beetje koffiedik kijken maar kans is mega groot. Ben al een week gevloerd, het is ook niet zomaar ff een griepje.
Vind het zielig voor je en wens je veel beterschap maar ik ga ook stuk om deze omschrijving.
Kan het me precies inbeelden, betekent dit dat ik teveel snoep eet … ja
Hallelujah idd. Alleen jammer dat haar kapper nog wel open is
Hahahahaa ja dat is echt de enige beschrijving die ik kan bedenken om het gevoel te omschrijven hahahahaha. Maar lief dankjewel!
Hier ook. Ik zit braaf binnen en de rest van het dorp heeft schijt.
Maar je weet zeker dat je niet gewoon een hele zak snoep hebt opgegeten?
Ik blijf morgen thuis van mijn werk. Sinds deze middag heb ik keelpijn, hoest ik af en toe en ademen is gevoelig. Ik ben tot nu toe vrij nuchter over de situatie geweest (ik neem alles wel heel serieus!), maar ik merk dat ik nu toch schrik. Heb echt het idee dat ik mijn longen voel en dat heb ik nog nooit gehad.
Heel veel beterschap!
Bij mij begon het savonds met stekende longen. vervolgens heb ik snachts hoestbuien gekregen en ging ik me door de dag heen steeds ietsje minder lekker voelen. Eenmaal rond etenstijd had ik bijna 40 graden koorts en voelde ik me echt belabberd en dat is met de dagen erger geworden. Gelukkig was mijn koorts na 1,5 dag al gezakt wat fijn was!!
Thanks, en beterschap!!!
Heb jij misschien een theorie over wel of geen herbesmetting bij corona?
@anon50122296 ik denk echt dat het heel slim is als jij dit topic op negeer zet. Je praat jezelf zoveel angst aan wat echt niet nodig is. En ik heb begrip voor je angsten, maar maak het jezelf niet te moeilijk.
pfff het is zo rot he. mijn oma ligt op sterven, dus iedereen wil haar natuurlijk zien. ze wordt zaterdag geëuthanaseerd, als ze dat al haalt… helaas is mijn familie niet zo op de hoogte van hoe belangrijk social distancing is. logisch dat iedereen wil langskomen, vandaag waren we met best wel wat mensen. ik heb tegen iedereen gezegd toen ze binnen kwamen dat ze op z’n minst even hun handen moeten wassen, en daar wordt dan gewoon super lacherig en een beetje denigrerend over gedaan? ook toen mijn zusje ijs wilde en vroeg of oma wat wilde zei m’n zusje “we delen hem wel” en toen zei ik “ik zou even niet samen uit 1 schaaltje en met 1 lepel eten” en toen zei ze serieus “PFFF WAT BEN JIJ VERMOEIEND ZEG”???
ik ben gewoon eerder weggegaan omdat ik me zo kut voelde hierover
wil morgen weer langsgaan (wil haar gewoon zo veel mogelijk zien) maar ik voel me gewoon zo bezwaard…
oke misschien kan dit beter in het ergernissentopic maar ik wil het daar niet vervuilen met corona voor degenen die liever niet teveel lezen erover maar wilde het even kwijt
Heel herkenbaar dit. Ben maandag aangenomen, vele werken nu ivm corona überhaupt thuis en ik heb het gevoel dat ik alles in 1x moet weten omdat al mijn collega’s thuis willen gaan werken. Ik kan als enige niet thuis werken en door de stress vergeet ik alles.
Kan iemand dit toevoegen aan de activiteitenlijst? Het forum loopt steeds vast bij mij:
De zoveelste reactie met ‘goed bedoeld’ advies. Ze heeft al vaker aangegeven dat ze ook kracht haalt uit dit topic door reacties van nuchtere mensen te lezen dus laat Donny lekker meeposten als ze dat wil
Heel veel sterkte
Lieve forummers, ontzettend lief dat jullie allemaal zeggen dat ik beter niet in dit topic kan kijken! Maar ik weet dat ik obsessief er mee bezig ben maar dat heb ik altijd als ik ergens erg angstig voor ben. Ik kan dan niet “rustig” wat anders gaan doen. Ik blijf zoeken naar geruststelling om mijn angst minder te kriigen. Ik weet ook dat ik elke keer weer paniek krijg door dingen te lezen maar ook dat ik soms weer gerust gesteld wordt , bijvoorbeeld door de berichtjes van @JustinBieber of @Ovenschaal
Ik heb al 20 jaar een angst stoornis en ik ken dit patroon.
Helaas werkt afleiding zoeken alleen maar meer voor onrust.
Maar ik vind het ontzettend lief dat iedereen zo lief doet
Done