Bedoel je mn hoofdpijn? Het is gewoon doordat ik 24/7 het nieuws lees … dat is alles en im weet van mezeld dat im van ibuprofen maagpijn krijg
Ik hoop dat mensen door deze crisis leren om wat liever voor elkaar te zijn, socialer, en niet meer zo materialistisch te zijn.
Dat we een klein beetje meer vrede op aarde kunnen hebben
Nee hoor. Maar mensen die andere mensen gaan vragen wat voor klachten en of ze huisarts moeten bellen etc.
Lol ik zit een maand in het gips, al amper buiten geweest. Morgen stond mijn afspraak met de orthopedist. Een paar uur geleden zijn er strengere maatregelen in BE aangekondigd, een uur later kreeg ik telefoontje van de praktijk dat alle afspraken geannuleerd zijn tem 5 april…
Met amper enige extra info. Ik ga echt niet nog weken in het gips zitten en een kinesist die ik ken, vertelde me ook dat dat de revalidatie zou verslechteren. Dus nu gaat mijn vader met allerlei materialen morgen aan de slag om het eraf te krijgen
Dit is zo onwerkelijk.
Ik heb trouwens besloten niet te gaan werken in de supermarkt want m’n ouders wilden het ook niet.

Dat laatste schijnt iets genuanceerder te zijn. Neemt niet weg dat paracetamol eerste keus is.
Omg film dit please haha, ik zie nou helemaal voor hoe je vader met een elektrisch mes aan de slag gaat of een snoeischaar.
Ik weet niet of je doelt op het feit dat ik die vraag kreeg, maar is toch een hele logische vraag die niemand pijn doet? Zie niet in waarom dat niet zou mogen… Het was daarbij ook juist om evt angst in te dimmen.
Als je @JustinBieber bedoelt,
Die is ervaringsdeskundige nu dus dan kan ze toch wel vertellen wat de klachten zijn?
@Insouciance @Theeleut daarom zei ik er idd ook bij dat er berichten waren die dat zeiden. Niet of dat waar was of niet.
Ja ik ben overal bekend en aangemeld, maar zoals je misschien op het nieuws al hebt gehoord wordt er bizar weinig gedaan om ons thuis te krijgen. Heb inmiddels al bij elkaar opgeteld 8 uur in de wacht gestaan bij KLM en nog steeds niemand te pakken gekregen. De rest van de instanties verwijzen alleen maar naar KLM en doen zelf verder nog niets anders dan inventariseren hoeveel mensen er nu vast zitten.
Denken jullie dat wij ook in een lockdown gaan zoals in Frankrijk en België?
Petje af trouwens dat mensen hier elkaar durven aan te spreken op het verspreiden van misinformatie. Dit is overigens niet verkeerd en kan iedereen overkomen, maar het is belangrijk om goed geïnformeerd te worden. Daarom is het extra fijn dat dit zo’n prettige omgeving, zij het soms wat veel haha.
Ik snap niet waarom iedereen zich nu afvraagt of @anon4550793 het over haar/hem heeft eigenlijk. Je weet toch zelf wel of je medische vragen hebt gesteld en/of beantwoord? Dat is allemaal heel verleidelijk maar het lijkt me een heel goed advies om dat niet te doen/aan artsen over te laten.
Nee geen probleem. Juist goed dat er mensen op worden aangesproken. Niks zo irritant als nep nieuws en verkeerde informatie.
Daarom zei ik ook “berichten” zekere voor onzekere. Geen bronnen of dat waar is of iets.
Wat goed dat ikea dicht gaat! Nu mijn werkgever nog aub… (grote woonwinkel)
Vandaag weer tegen mijn wil in contact geweest met honderden mensen die niks dringend nodig hadden.
Enige maatregel die wij hebben genomen is geen koopavond meer, jeee wat goed zeg 
Het was ook niet specifiek op 1 iemand gericht overigens!
Blijf vooral op dreef 
!
M’n huisgenoot wil het per se live streamen op insta
M’n vader gaat een dremel gebruiken, ik hoop dat mijn been er nog aan hangt morgen…