Coronavirus #2

Als je @JustinBieber bedoelt,
Die is ervaringsdeskundige nu dus dan kan ze toch wel vertellen wat de klachten zijn?

@Insouciance @Theeleut daarom zei ik er idd ook bij dat er berichten waren die dat zeiden. Niet of dat waar was of niet.

1 like

Ja ik ben overal bekend en aangemeld, maar zoals je misschien op het nieuws al hebt gehoord wordt er bizar weinig gedaan om ons thuis te krijgen. Heb inmiddels al bij elkaar opgeteld 8 uur in de wacht gestaan bij KLM en nog steeds niemand te pakken gekregen. De rest van de instanties verwijzen alleen maar naar KLM en doen zelf verder nog niets anders dan inventariseren hoeveel mensen er nu vast zitten.

2 likes

Denken jullie dat wij ook in een lockdown gaan zoals in Frankrijk en België?

Petje af trouwens dat mensen hier elkaar durven aan te spreken op het verspreiden van misinformatie. Dit is overigens niet verkeerd en kan iedereen overkomen, maar het is belangrijk om goed geïnformeerd te worden. Daarom is het extra fijn dat dit zo’n prettige omgeving, zij het soms wat veel haha.

21 likes

Ik snap niet waarom iedereen zich nu afvraagt of @anon4550793 het over haar/hem heeft eigenlijk. Je weet toch zelf wel of je medische vragen hebt gesteld en/of beantwoord? Dat is allemaal heel verleidelijk maar het lijkt me een heel goed advies om dat niet te doen/aan artsen over te laten.

10 likes

Nee geen probleem. Juist goed dat er mensen op worden aangesproken. Niks zo irritant als nep nieuws en verkeerde informatie.

Daarom zei ik ook “berichten” zekere voor onzekere. Geen bronnen of dat waar is of iets.

1 like

Wat goed dat ikea dicht gaat! Nu mijn werkgever nog aub… (grote woonwinkel)
Vandaag weer tegen mijn wil in contact geweest met honderden mensen die niks dringend nodig hadden.
Enige maatregel die wij hebben genomen is geen koopavond meer, jeee wat goed zeg :thinking:

Het was ook niet specifiek op 1 iemand gericht overigens!

5 likes

Blijf vooral op dreef :upside_down_face::yellow_heart:!

1 like

M’n huisgenoot wil het per se live streamen op insta :joy: M’n vader gaat een dremel gebruiken, ik hoop dat mijn been er nog aan hangt morgen…

26 likes

Ik wil ook kijken!!! Ga je een pb sturen :see_no_evil:

Ik wil ook kijken

1 like

Hoe laat ga je live??

2 likes

Ja mijn leven voelt een beetje als een grap nu. In januari break up met m’n ex en me door examens worstelen. In februari breek ik m’n enkel. M’n vader zei nog ‘je hebt het ergste al gehad, het zal alleen maar beter worden nu’.
Boy was he wrong :joy::joy:

(ja ik weet dat er momenteel ergere dingen zijn maar het voelt allemaal zo absurd)

38 likes

Wat hebbie gebroken? En zouden ze bij de controle ook meteen de gips afhalen of eerst een foto maken?

Pb maar als je wilt kijken. Ik weet niet precies hoe laat ik live ga gaan haha… Wil eerst nog boodschappen doen aangezien ik nog niet weet hoe goed ik op m’n ‘naakte’ voet ga kunnen steunen maar met die drukte in de supermarkt lol… Echt geen idee maar bij insta kan je zo’n dingen wel terugkijken

3 likes

Barst in m’n enkel. M’n gips ging er sowieso af. Qua verdere controle en of er nog een foto nodig was heb ik geen enkel idee want 0 info lol.

Sorry jongens ik wil niet dit hele topic kapen!!

Back to corona

Shit… m’n vriend denkt dat hij Corona heeft.
Hij heeft erge last van zijn keel, hoesten en zijn neus zit dicht.
Het is totaal geen paniekzaaier en hij kan heel veel hebben dus hij zal het niet zomaar denken :sob:

3 likes

dankjewel :heart: is ze ook echt! ze kan nog steeds wel grapjes maken, al zijn het er niet zoveel als voorheen. ik denk niet dat ik er nog iets van durf te zeggen, daarnaast ook geen zin in discussie waar ze bij is. ik denk tbh dat ik al corona heb gehad (voor wie mijn post over mijn longontsteking heeft gezien een paar weken geleden) dus voor mezelf ben ik niet bang. ik blijf zelf mijn handen wassen en op afstand, en blijf zo veel mogelijk thuis

2 likes