Mensen denken echt mij overkomt het niet, ik heb het niet. Collega sprak gisteren een man aan die de hele tijd aan het hoesten was en ik de apotheek stond. Gewoon of hij buiten wilde wachten. Man ik heb geen Corona hoor, ik hoest alleen. En ging lekker dicht bij collega staan. Gaat mij niet verbazen als er straks veel collega’s ziek zijn door de klanten.
WoW die Amerikaanse jongeren op het nieuws die per sé spring break willen vieren. ‘Ja dan krijg ik maar Corona, maakt mij niet uit, ik wil gewoon feesten’
DAAR GAAT HET NIET OM 
Mijn vader kan trouwens gelukkig maar huis, ze hebben de benodigde papieren 
Omg echt heh! Zo ontzettend frustrerend. Helemaal als je staat te hoesten kan je toch verwachten dat mensen je gaan aanspreken? Je hebt echt een paar mensen die het snappen en gewoon netjes afstand houden, maar je hebt ook een groep die zoooo ontzettend graag in je gezicht wil ademen dat ze zelfs lelijk gaan doen als je ze beleefd vraagt of ze alsjeblieft een beetje naar achteren willen gaan staan 
Lieve schatten, ik ben weer een beetje op aarde. Het ging echt ff niet ok, maar het lijkt beter te worden! Niet praten heeft de boel echt even wat rust gegeven, heeft geholpen. 
Ah shit he! Wanneer mag je wel naar de verloskundige? Hier alleen alles na de 14wkn afgezegd qua afspraken
!
over 3 weken voor de eerste keer! het komt vast goed en over 20 jaar lachen we er om, maar alles is soms als deze smiley > : (
Soms vraag ik me wel af of man, kind en ik terug naar NL zouden moeten gaan. Het is hier nog vrij rustig qua aantal besmettingen, maar ze verwachten dat het binnen 3 maanden kan gaan oplopen tot 75.000. Ik maak me voor onszelf niet zo’n zorgen, maar ben wel bang dat dit land dat niet goed aan kan en misschien meer drastische maatregelen neemt (de president is nogal berucht), dat het land nog langer op slot blijft ofzoiets. We waren van plan om in juni ongeveer terug te gaan, maar nu vraag ik me soms af of dat nog wel verstandig is. Zeker als ik het Nederlandse nieuws lees, of van andere buitenlanders die hier werken hoor dat ze gauw teruggaan. Ik was er wel relaxed onder maar nu toch iets minder.
Ja goed punt! Ik verplaats het
Of zo’n oprolbaar slaapmatje waar je altijd instant rugpijn van krijgt (die je ook maar toevallig in je huis moet hebben natuurlijk)
Ik woon in een herenhuis met zelfstandige studio’s. Bijna al mijn “huisgenoten” werken vanuit huis nu. We houden ons allemaal aan de social distanding regels, doen boodschappen voor elkaar zodat we niet alle 6 een voor een naar de supermarkt gaan. Maar man oh man, op de eerste en tweede verdieping wonen alleen maar mannen. We delen de wasmachine en toen ik net een wasje ging doen kwam er echt een penetrante geur op me af. Vier mannen opgesloten in hun man cave

Ramen mogen nog open
Maar dit is gewoon mijn leven hahah, uit me zone 
Volgensmij komt de bevoorrading van de ah niet perse 's ochtends voor openingstijd, maar meer gedurende de dag. Misschien dat als je vanmiddag nog gelegenheid hebt om te gaan, dat je dan meer geluk hebt? Of even bellen wanneer vers bevoorraad wordt.
Ik ga denk ik vandaag boodschappen doen bij een lokale versmarkt. Mijn moeder was er gisteren en ze hebben daar ook alles, in overvloed en dan steun ik nog een beetje een lokale ondernemer. Heb eigenlijk niet per se wat nodig, behalve wat vlees… Maarja, ben ik er ook weer even uit (kan er op de fiets heen, over de dijk, social distancing proof)
Elke winkel wordt anders bevoorraad, op andere momenten. Ene supermarkt pas in de avond, de andere in de nacht, weer een andere overdag.
Hangt heel erg af van de rijschema’s van de vrachtwagens. En kan me zo voorstellen dat het nu nergens meer standaard is.
Kreeg net een pakketje en hij gaf het me gewoon aan. Was een redelijk groot pakket, dus geen handcontact, maar was dus ook geen 1,5 meter afstand. Die heeft dus ook al schijt aan de regels.
Ik vermoed omdat je al een jaarabonnement hebt en deze aanbieding alleen voor nieuwe gebruikers is?
Ohja, en gember!!!
Of hij heeft het druk en vergeet door alle drukte zijn normale gewoontes te negeren