Voor degenen hier die corona hebben: mag ik jullie (of 1 van jullie) een pb’tje sturen? Ik heb een vraagje.
Bel gewoon ff je huisarts. Of heb je dat al gedaan?

Ja probeer ik maar duurt lang. Maar ik heb ook gewoon weinig geduld😂
Ja, sowieso. Maar ze hadden ook stilzwijgend de controles kunnen verminderen/afschaffen. Dat zouden mensen nog niet meteen merken, denk ik? En gisteren waren ze nog bezig met pv’s uitdelen (eerste dag van de lockdown, je zou verwachten dat ze het dan juist extra druk hebben).
@Fishing Ja, het was ook helemaal niet duidelijk in m’n post, maar ik weet nooit zo goed of ik steeds moet vermelden dat dit in Frankrijk is of dat ik het dan tot vervelens toe herhaal
.
En een vrouw van 103! En een man van 91.
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/103-jarige-iraanse-vrouw-geneest-van-coronavirus~a93f1a66/
Bedenk even dat je dan dus de eerste, tweede wereld oorlog, koude oorlog, en al die virussen waaronder deze Corona shit hebt overleefd.
Over dit soort mensen gaat Titanium (David Guetta)
Da’s waar. Misschien ben ik te cynisch maar ik denk dan altijd meteen dat ze een (voor hun belangrijke) maatregel positief proberen te verkopen, zo van ‘kijk ons eens, wij schaffen parkeergeld af in deze crisistijd!’ terwijl ze eigenlijk gewoon de mankracht nodig hebben voor andere crisismaatregelen.
Lijkt me vooral heel raar als je je op die leeftijd er al min of meer bij hebt neergelegd en voor je gevoel vrede hebt met dat dit het einde is… en dan opeens kom je er gewoon goed doorheen en ga je helemaal niet dood.
Haha, ik ga juist (waarschijnlijk te) vaak van het goede uit, terwijl dat zeker niet altijd het geval is (ik ben wel eens naïef genoemd). Veel bedrijven die nu iets goeds doen, hopen waarschijnlijk ook op positieve reclame, maar het blijft me toch een goed gevoel geven.
Ook typisch weer iets voor mij dat ik tot nu toe alles wel redelijk trek, maar lees dat het Songfestival niet doorgaat en dan begin te huilen. 
Dille en Kamille sluit vanaf morgen zn deuren. Heb dat gehoord van iemand die er werkt. Ik neem aan landelijk maar kan ook alleen haar filiaal zijn.
Snap je reactie wel. Mijn relatie is 3 weken geleden (voor mij) onverwachts beëindigd dus ik leunde nog erg op afleiding van sociaal contact. Denk dat het voor mij daarom anders is nu. Ook ben ik erg extrovert dus deze dagen slurpen m’n energie best wel.
toch jammer van de songfestivalchat
Ben echt benieuwd hoeveel geld ik komende weken bespaar haha
Ik zou op vakantie gaan in april maar gaat uiteraard niet door, we krijgen alles terug
Ben benieuwd of alle organisaties etc dag doen. Vind het super netjes van ze
Wat vervelend zeg! Ik snap je helemaal veel sterkte
Ik herken het ook wel ik ben iemand die ook niet zonder mensen om mij heen kan.
Ik hoorde het net

Ik hoop wel echt dat ze het gewoon verplaatsen dat vind ik niet zo erg, maar als het wordt afgelast vind ik het wel echt erg haha
Kunnen we dit soort shops niet rapporteren bij bol? Echt zo aso dit
Whuttt 
Die heb ik gekocht voor 60 cent action voor 2 stuks