Bij mij net ook. Hele vloer afgeplakt met tape, een paal In de rij met info eraan. Stond op dat je NIET in het kruis mocht staan. Verder aan de loopband instructies, boodschappen aan het einde erop leggen en 1,5 m afstand houden in de rij. Sta ik te wachten voor het kruis op de grond, voor het gebied rondom de caissière dus waar je niet in mocht staan. Komt de vrouw achter me letterlijk tegen me aan staan terwijl ze haar boodschappen uit laadt. Heb toen gezegd uhh mevrouw zou je alsjeblieft afstand willen nemen, keek ze me vet verbaasd aan, dus ik wijzen naar het a4tje waar dat zowel in tekst al afbeelding op staat. Zegt ze nou ga jij naar voren dan, dus ik zei nou nee want ik moet afstand houden van de caissière, niet in het afgeplakte gebied staan. Gaat ze vet geïrriteerd naar achter. Ben ik mijn boodschappen aan het inladen na het afrekenen, zij was dus aan de beurt, gaat ze in dat afgeplakte vak staan. Dus caissière eh mevrouw kunt u alstublieft BUITEN dit vak blijven??
SERIEUS SOMMIGE MENSEN. Sowieso vet veel mensen tegen me aan gebotst of half drammen om tegelijk in 1 koeling een product te pakken.