Coronavirus #2

En een vrouw van 103! En een man van 91.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/103-jarige-iraanse-vrouw-geneest-van-coronavirus~a93f1a66/

5 likes

Bedenk even dat je dan dus de eerste, tweede wereld oorlog, koude oorlog, en al die virussen waaronder deze Corona shit hebt overleefd.

Over dit soort mensen gaat Titanium (David Guetta)

53 likes

Da’s waar. Misschien ben ik te cynisch maar ik denk dan altijd meteen dat ze een (voor hun belangrijke) maatregel positief proberen te verkopen, zo van ‘kijk ons eens, wij schaffen parkeergeld af in deze crisistijd!’ terwijl ze eigenlijk gewoon de mankracht nodig hebben voor andere crisismaatregelen.

4 likes

Lijkt me vooral heel raar als je je op die leeftijd er al min of meer bij hebt neergelegd en voor je gevoel vrede hebt met dat dit het einde is… en dan opeens kom je er gewoon goed doorheen en ga je helemaal niet dood.

5 likes

Haha, ik ga juist (waarschijnlijk te) vaak van het goede uit, terwijl dat zeker niet altijd het geval is (ik ben wel eens naïef genoemd). Veel bedrijven die nu iets goeds doen, hopen waarschijnlijk ook op positieve reclame, maar het blijft me toch een goed gevoel geven.

1 like

Ook typisch weer iets voor mij dat ik tot nu toe alles wel redelijk trek, maar lees dat het Songfestival niet doorgaat en dan begin te huilen. :rolleyes:

7 likes

Dille en Kamille sluit vanaf morgen zn deuren. Heb dat gehoord van iemand die er werkt. Ik neem aan landelijk maar kan ook alleen haar filiaal zijn.

Snap je reactie wel. Mijn relatie is 3 weken geleden (voor mij) onverwachts beëindigd dus ik leunde nog erg op afleiding van sociaal contact. Denk dat het voor mij daarom anders is nu. Ook ben ik erg extrovert dus deze dagen slurpen m’n energie best wel.

1 like

toch jammer van de songfestivalchat

11 likes

Ben echt benieuwd hoeveel geld ik komende weken bespaar haha

Ik zou op vakantie gaan in april maar gaat uiteraard niet door, we krijgen alles terug
Ben benieuwd of alle organisaties etc dag doen. Vind het super netjes van ze

Wat vervelend zeg! Ik snap je helemaal veel sterkte
Ik herken het ook wel ik ben iemand die ook niet zonder mensen om mij heen kan.

1 like

Ik hoorde het net :cry: :cry: :cry: :cry:

Ik hoop wel echt dat ze het gewoon verplaatsen dat vind ik niet zo erg, maar als het wordt afgelast vind ik het wel echt erg haha

13 likes

Kunnen we dit soort shops niet rapporteren bij bol? Echt zo aso dit

4 likes

Whuttt :scream:

Die heb ik gekocht voor 60 cent action voor 2 stuks

Ik voel me zo schuldig dat ik nog steeds geen rijbewijs heb (zeker op mijn leeftijd) en dus mijn ouders niet kan helpen door bv boodschappen te doen. Hoewel ze nog fit zijn, zijn ze wel bejaard en vallen onder de risicogroep. Ik zou het met het OV doen moest het kunnen, maar ze wonen in the middle of nowhere, dus zelfs als ik naar het plaatselijke station geraak, is het enorm moeilijk om naar de winkel te geraken en vervolgens met een lading boodschappen naar hun huis. Mijn zus (die al lang laat merken dat ze het dom van me vindt dat ik nog steeds niet rijd) is me natuurlijk ook weer aan het guilt trippen en ik trek het me zo aan. Fuck.

Mijn ouders hebben trouwens wel een auto, dus mijn vader is de boodschappen zoals gewoonlijk gaan doen. Ik heb het nog eens extra benadrukt dat hij maar meteen genoeg moest kopen bij de supermarkt zodat ze een hele tijd verder kunnen want ik wil echt dat ze zo min mogelijk buiten komen, liefst gewoon niet meer.

Ik voel me echt zo een gefaalde dochter nu. En ondertussen zit ik hier lekker in mijn appartementje met al mijn eten enzo.

2 likes

Ik ga ff een tweetje sturen naar bol. Ben benieuwd wat ze vinden van dit soort oplichters die via hun platform zaken doen.

3 likes

Nee, heb 't ook van iemand gehoord. Neem aan landelijk

Bij mij net ook. Hele vloer afgeplakt met tape, een paal In de rij met info eraan. Stond op dat je NIET in het kruis mocht staan. Verder aan de loopband instructies, boodschappen aan het einde erop leggen en 1,5 m afstand houden in de rij. Sta ik te wachten voor het kruis op de grond, voor het gebied rondom de caissière dus waar je niet in mocht staan. Komt de vrouw achter me letterlijk tegen me aan staan terwijl ze haar boodschappen uit laadt. Heb toen gezegd uhh mevrouw zou je alsjeblieft afstand willen nemen, keek ze me vet verbaasd aan, dus ik wijzen naar het a4tje waar dat zowel in tekst al afbeelding op staat. Zegt ze nou ga jij naar voren dan, dus ik zei nou nee want ik moet afstand houden van de caissière, niet in het afgeplakte gebied staan. Gaat ze vet geïrriteerd naar achter. Ben ik mijn boodschappen aan het inladen na het afrekenen, zij was dus aan de beurt, gaat ze in dat afgeplakte vak staan. Dus caissière eh mevrouw kunt u alstublieft BUITEN dit vak blijven??

SERIEUS SOMMIGE MENSEN. Sowieso vet veel mensen tegen me aan gebotst of half drammen om tegelijk in 1 koeling een product te pakken.

19 likes

Je faalt niet omdat jij geen rijbewijs hebt!! Jij kan er waarschijnlijk niks aan doen en al kon je dat wel, niemand had deze omstandigheden kunnen voorzien. Ik hoop dat je de kritiek van je zus een beetje van je af kan zetten, al is dat natuurlijk lastig in zo’n rotsituatie.

1 like