Okee daarin heb je gelijk, dan was ‘ramp’ ook de verkeerde woordkeuze van mij.
Ik dacht eigenlijk ergens te hebben gelezen dat dat ook onder winkel viel die open moeten blijven idd ivm dat t vrij belangrijk is om een diertje in leven te houden.
En anders moet t maybe online.
Ik ben net terug van een rondje wandelen, kom ik langs een huis waar een woonkamer gevuld stond met feestende ‘boomers’. Echt 25 bij elkaar ofzo? Wat is dit?
Haha ja dat doe ik per ongeluk expres ook al heel vaak en dat heeft hij dan ook niet door
We komen er wel!
Zeg gewoon “pas maar op dat je vrouw het toiletpapier niet voor je verstopt”
Bruins onwel geworden in de kamer…
Moeten we niet ook een avondje applaudiseren voor Bruins en Rutte enzo? Wat die mensen nu allemaal meemaken lijkt me niet te doen.
Hierom schijnbaar! We zijn er nog niet vanaf zo te lezen mijn oren suizen er nog van.
Ik kreeg vandaag trouwens een belletje van mijn nichtje (zuid Frankrijk). Ze zit met haar man en 2 kinderen zitten in quarantaine. Een van haar kinderen is positief getest en ze zijn allemaal ziek. Echt zo sneu want niemand kan hun helpen.
Dit idd vind het zo heftig voor die mensen pff.
Ik zet het in spoilers omdat het anders een lange lap tekst wordt, maar deze ervaringen zijn dus geruststellend:
Samenvatting
Man uit Leeuwarden:
,Ik heb het meeste last gehad van drukkende hoofdpijn en ik ben twee weken vermoeid geweest”, blikt de 32-jarige Leeuwarder terug. Hij ging dan ook elke avond redelijk vroeg slapen. ,En vroeg weer op, zeven uur. Ik ben in mijn ritme gebleven.”
Samenvatting
Vrouw uit Limburg:
“Ik heb er maar twee dagen last van gehad”, blikt ze terug op een hectische tijd. “Gelukkig had ik maar milde klachten. Wat koorts met maar een lichte verhoging. Vrijdag was het voor mij grotendeels alweer voorbij.”
Samenvatting
Voetballer uit Italië:
,Ik heb hoofdpijn, een beetje koorts en wat spierpijn. Lichte griepverschijnselen dus. Het is vervelender om thuis te moeten zitten, omdat je je woning niet mag verlaten.”
Samenvatting
Man die naar Oostenrijk is geweest:
Zijn vrouw Suzan (43) zei dat hij warm aanvoelde, en Hijnen was kapot. Vroeg naar bed maar. De dag erop voelde hij zich topfit, en de rest van de week zijn ze lekker wezen skiën. Behalve dat ook zijn 14-jarige zoon zich op dinsdag grieperig voelde, maar net als bij zijn vader was een avond vroeg onder de wol voldoende remedie.
Samenvatting
Man uit Tilburg:
,De temperatuur bleef dagenlang goed, maar na een week had ik ineens 37,8. Eigenlijk nog te laag om getest te worden, maar bij de GGD deden ze het toch. Ik heb gelijk de drie meiden die bij me werken naar huis gestuurd, de zaak dichtgegooid en 72 uur thuis op mijn slaapkamer gezeten. Drie dagen later kreeg ik de uitslag: corona. Maar toen was m’n temperatuur alweer normaal, ik heb geen seconde ergens last van gehad.”
Oh wat zielig zeg Wat kut ook dat iedereen die beelden nu deelt
@anon50122296
Hetzelfde als Idris Elba.
En Tom Hanks en z’n vrouw gaat het ook naar omstandigheden goed mee.
En de vrouw van Justin Trudeau.
Om maar wat voorbeelden te noemen!
Van niet bekende mensen hoor je het natuurlijk minder als ze het hebben en dat is net iets moeilijker te vinden.
En deze meneer heeft zijn symptomen gedeeld via Twitter. Hij is getest omdat hij arts is, maar heeft (nog steeds) geen koorts gehad en verder ook geen heftige symptomen.
https://mobile.twitter.com/yaletung
Geen heel verrassend nieuws.
Maar na morgen gaan we op m’n werk dicht, dus alle winkels die onder de h&m-groep vallen.
Hier was eigenlijk de hele stad vandaag al zo’n beetje gesloten dusja
Het laatste nieuws uit Italië is iets minder positief geloof ik, vandaag was er weer een stijging
@HvO Ik probeer die poster met corona in vergelijking met de plaag enzo die je gepost hebt terug te vinden, maar er zijn teveel posts om door te gaan.
Zou je die nog eens opnieuw kunnen posten?
Wilders stelde heus wel goede vragen. Ik vond dat Bruins een zwak verhaal had. Maar Wildes en Baudet gaan zo op de man spelen. En Wilders kreeg vervolgens gelijk door Bruins en een belofte dat hij zo snel mogelijk het gaat uitzoekken. Komt Klavertje ook van alles eisen en hetzelfde gedrag vertonen als Wilders. Doe normaal man. Allemaal een beetje aan het denken voor de volgende verkiezingen.
Kunnen jullie geen lint of bakken voor de balie doen zodat mensen alleen tot aan de lint mogen komen? Wij hebben hier met de huisartsen afgesproken dat ze mensen die hoesten niet naar de apotheek sturen maar dat de arts het recept doorstuurt naar ons voor thuisbezorging of duidelijk aangeven dat iemand anders het moet ophalen. Weet niet of jullie zo afspraak hebben?
Mag ik vragen welke stad?