Coronavirus #2

Wilders stelde heus wel goede vragen. Ik vond dat Bruins een zwak verhaal had. Maar Wildes en Baudet gaan zo op de man spelen. En Wilders kreeg vervolgens gelijk door Bruins en een belofte dat hij zo snel mogelijk het gaat uitzoekken. Komt Klavertje ook van alles eisen en hetzelfde gedrag vertonen als Wilders. Doe normaal man. Allemaal een beetje aan het denken voor de volgende verkiezingen.

Kunnen jullie geen lint of bakken voor de balie doen zodat mensen alleen tot aan de lint mogen komen? Wij hebben hier met de huisartsen afgesproken dat ze mensen die hoesten niet naar de apotheek sturen maar dat de arts het recept doorstuurt naar ons voor thuisbezorging of duidelijk aangeven dat iemand anders het moet ophalen. Weet niet of jullie zo afspraak hebben?

1 like

Ik had 'em ook opgeslagen.

5 likes

Mag ik vragen welke stad?

1 like

Ja ik ook inderdaad, ontzettend verdrietig nieuws. Hopelijk merken we snel wat van de lockdown

1 like

de boel barricaderen en ze 4 weken met elkaar in quarantaine zetten in die woonkamer!

2 likes

Ik werk dus bij A.ction in het distributiecentrum en vandaag was er maar 4,5 uur werk ipv de 18 uur die we normaal hebben. Ik hoef voorlopig niet meer te komen (uitzendkracht met 0 uren :weary:) maar ik denk dat het niet meer lang duurt voordat de winkels ook dicht gaan

6 likes

Heel Nederland.
Volgens mij allemaal morgen na 5.
Ik werk zelf in een stad die start met de Z in Overijssel :nerd_face:

1 like

het debat gaat weer door.

heb je een bron?

Ja ik wil dat ook doen🙈

1 like

Ah nu ben ik hem ook gaan volgen en nu weet ik sindsdien dat hij hobby-striptekenaar is. Toch een leuke weetje over onze minister.

8 likes

Ja er komen gelukkig schermen zodat wij beschermd zijn. Wel beter, want het voelt nu echt niet fijn.

1 like

Vreet mezelf de hele dag het ongans door die sociale quarantaine. Denk echt dat ik tegen de tijd dat het over is 10 kilo ben aangekomen

23 likes

Ik had vandaag een heel klein lichtpuntje in deze zooi. We zitten beide sinds vorige week vrijdag de hele dag binnen. Qua werk was dat allemaal best wel ingewikkeld.

Dus ik had vanavond bij een traditioneel Italiaans restaurant eten besteld. Het was echt belachelijk lekker en het was zo druk bij hun dat het eten er twee uur over gedaan heeft. Dat was het best wel waard.

9 likes

Ik vind de reactie van Wiebes als Bruno Bruins valt echt bizar… Hij gaat op zijn telefoon kijken en doet niks?

4 likes

Kan Wiebes sowieso niet zo goed handelen.

5 likes

Zijn stem alleen al… :see_no_evil: :hear_no_evil:

zo Wiebes is als een blad aan een boom gedraaid, blijft de meest onaantrekkelijke man van het kabinet maar toch

1 like