Coronavirus #2

Nee dan maken we hem wakker! Misschien een applaus zoals dove mensen het geven, geluidloos met wapperende handen.

10 likes

Ja ik snap dit echt niet! Heb hem ook op het hart gedrukt om binnen te blijven en ook niet naar mijn ouders te gaan. Mijn ouders zijn beide ziek en beiden meerdere risico factoren. Krijg er de zenuwen van… En mijn oma heeft hersenbloedingen gehad, dus dat arme mensje snapt er helemaal niks van.

1 like

Thanks! Was even nieuwsgierig omdat bij ons ook bijna alles sluit behalve de kledingwinkel waar ik werk

1 like

De verhalen uit Italië zijn echt hartverscheurend. Ik kan mij niet voorstellen dat het hier ooit zo ver komt, maar die gedachte hadden ze daar waarschijnlijk ook. Kon iemand ze maar uit deze situatie halen…

2 likes

Even massaal digitaal voor hem klappen via insta :clap::clap::clap:

3 likes

RIVM: Nederlanders probeer zoveel mogelijk binnen te blijven en doe aan sociale onthouding.

Nederlanders:

DMP_De-Staat-Witch-Doctor_dezeen_sqa1

57 likes

HAHAAHA FUCK :joy::joy::joy:

2 likes

Misschien ging Wiebes wel 112 bellen?

1 like

@Ovenschaal

Ah onder z’n laatste post ook allemaal lieve comments!

9 likes

Ik heb aankomend weekend met 14 vrienden afgesproken en we gaan Wie is het? spelen. Op Skype. Wordt een complete chaos.

29 likes

Een van m’n vriendinnen die ver weg woont, belde vandaag gewoon spontaan in de middag. Superleuk! I am gonna pass it on morgen, ga ik er ook gewoon random een bellen waarvan ik weet dat ze thuiszit en alleen woont :hugs:

3 likes

Ik heb net het omgekeerde. Ik heb te weinig snacks gekocht, verdorie. Ik kook nu ook zelf ipv op het werk te eten (veel sauzen, vaak kroketjes of friet). Ik probeer mijn zak chips en reep chocolade op te sparen tot het weekend :sweat_smile: hard knock life.

1 like

heb net mn laatste restje taaie oude chips op, send help s.o.s.

5 likes

Zojuist gehoord dat de oom van mijn moeder is overleden aan corona en zijn vrouw heel ziek is. Shit zeg, zo’n lieve mensen. :pensive: Ook een aantal mensen in het dorp waar mijn ouders wonen zijn besmet. En daar kent iedereen iedereen en komt iedereen bij elkaar over de vloer, dus grote kans dat het zich snel verspreidt.

Ik heb er echt moeite mee vandaag. Heel angstig en de hele dag al zo’n hoofdpijn, van de stress denk ik. Probeer het te relativeren maar ik vind de hele situatie echt eng.

14 likes

Thanks voor je uitleg.
Ik heb deze week 3 dagen geen vlees op (zit ziek thuis , net geopereerd dus ga de deur niet uit) Ik ben een echte vlees eter dus dat zegr wel wat

1 like

Arme Bruno. En Rutte trouwens ook, kan me zo voorstellen dat ze allemaal op 2 uur slaap leven sinds vorige week. Misschien was dat inzakkertje wel even een goeie wake up call voor het gesteggel in Den Haag, dat debat ging echt alle kanten op. Ik ben best begaan met het milieu maar dit is even niet het moment om te zeggen “wE vLiEGeN teVeEL”.

Meanwhile hebben m’n AirBnB Britten eindelijk eens contact opgenomen met de airline over hun vlucht naar huis morgenochtend, ze begrepen er werkelijk niks van dat die gecanceld is! Nu vertrekken ze zondag pas dus ik zit nog tot eind dit weekend activiteiten en boodschappenlijstjes voor ze te verzinnen. Shoot me now.

5 likes

Is ook zeker heftig! Sterkte!

1 like

Daar ging het niet over… het ging erover waarom een slager of een bakker dicht moet en een supermarkt waar iedereen met zn vieze handen overal aan zit gewoon open blijft terwijl een bakker of slager juist schoner is en je veel sneller je ding doet dan in een supermarkt

2 likes

Ik zit nu al bijna een week alleen binnen, maar ik heb me zelden zo sociaal overprikkeld gevoeld. Al die berichtjes en gesprekken via duizend verschillende kanalen. Werk en privé. Ik heb Skype nu al uitgespeeld. Het loopt ook enorm door elkaar momenteel omdat echt iedereen thuis is. Ik dacht daarnet: oh jee, als dit alles voorbij is kruip ik een week alleen in een grot om te bekomen. Maar ik zit al alleen in een grot (nu ja, een huis) aaaaaaargh.

9 likes

Oh wat naar nieuws! Heel begrijpelijk je je gestresst voelt en dat het moeilijk te relativeren is. Hopelijk voel je je ook snel ietsje beter! Sterkte!

1 like