Maar is dat wel zo dan? De winkels zijn hier nog niet eens dicht dus we weten dit toch helemaal niet? Misschien mogen die wel open blijven.
Door corona en dus thuiswerken worden eindelijk alle it tools van kantoor goed gebruikt.
Oke sommige mensen met meer ervaring moet ik wel uitleggen wat ze moeten doen. Maar dan nog.
Heb vandaag minimaal 4 uur aan video vergaderen gedaan. Ik ben half doof door alle slechte geluiden. Een met een duidelijke microfoon waar je je steeds te pletter schrikt als ervoor iemand was met een slechte microfoon.
Het heeft een halfuur geduurd maar m’n vader heeft hem eraf gekregen haha M’n huisgenoot heeft gelivestreamd en een aantal forummers keken mee, heel gezellig!
Nu kan ik al redelijk wandelen, lichte pijn, dus ik ben blij!
Nice! Waar kunnen we het festijn terugkijken?
Als je me pbt, geef ik mijn insta!
Uit het artikel:
De echtgenote van de ondernemer denkt nog altijd dat haar man een paar dagen voor zijn werk op pad was en zit nu zelf thuis in quarantaine omdat haar overspelige man het virus op haar heeft overgedragen.
Ha, nu niet meer waarschijnlijk!
De man, die onder geen beding de naam van zijn minnares wil prijsgeven, voelde zich een paar dagen geleden opeens grieperig.
Dat is dan wel weer een kutstreek en toont maar weer dat hij helemaal geen berouw voelt, behalve over het feit dat hij betrapt is. Hoop dat hij op zijn minst de vrouw wel privé heeft geïnformeerd voordat zij ook anderen besmet.
HOE zijn er pas 3 werkdagen om?
Ik ben nu al kapot. Ik ga twee á drie keer per dag een paar uur naar het ziekenhuis en ben tussendoor thuis aan het werk (skype crisisoverleggen, mail, protocollen opstellen/aanpassen/goedkeuren) en daardoor van 7:30/8:00 - 21:00/21:30 bezig met werk.
En dit is pas het begin. Hebben het vandaag gehad over hoe we het verder gaan verdelen als er meer coronapatiënten in huis zijn en hoe we dan de nachten en weekenden gaan dekken. Ik verwacht dat die er over max anderhalve week bij komen. Hoe dan…
Ik vind het zelf heel vervelend dat de symptomen ook heel licht kunnen zijn. Ik zie het gebeuren dat ik dan net iemand ben die het helemaal niet merk, maar ondertussen wel leuk andere mensen aan het besmetten ben (ja, ik zit steeds alleen thuis, hoor, maar ik moet ook nog gewoon 2 dagen per week werken). Ik zou het liefst van al gewoon een paar dagen mottig zijn, maar heel duidelijk het virus hebben. Dan weet ik dat iig. Nu ben ik me van ieder kuchje en kriebeltje bewust en ik meet ook meerdere keren per dag m’n temperatuur. Ik heb al jaren geen griep meer gehad, dus “grieperig gevoel” klinkt zo vaag. Vermoeiend , maar ik wil gewoon echt geen mensen aansteken.
Het is inderdaad echt zo vreemd, maar wat fijn dat je de uitvaart toch hebt meegemaakt.
Pfoe, lastige tijden voor jullie . Veel sterkte de komende tijd.
Ja ach vond het ook echt sneu voor die man. Pfff moet ook geen pretje voor hem zijn deze periode
Omdat ze beiden naar dat gebied zijn gegaan en de kans dus groot is dat zij ook besmet is en anderen om haar heen infecteert.
Niet als ze toen nog contactonderzoek deden. Waarom zouden ze anders naar haar naam vragen?
Hugo ik mis je zo!
Hugo heeft de Loonsche Boys overleefd, is een krasse knar, komt goed met m.
Hoop dat Laafland zwaar getroffen wordt, of die ene tyfustrol in droomvlucht die zo in ene voor je karretje springt, die mag ook wel dood.