Coronavirus #2

Jaaaaaaaaa
Wel op een rustige dinsdag

5 likes

Die zijn er dan niet meer. Want iedereen heeft die ah tickets die ze dan snel gaan innen

Heb je verhoging?

3 likes

Heel veel sterkte voor jou en je familie. :kissing_heart:

1 like

Pff mn collega is zo’n idioot. Dagcentrum waar wij werken is gesloten, wil ze op bezoek bij alle cliënten. Nog boos ook dat het niet van de manager mag. Nu wil ze naar alle vrijwilligers toe met een doosje merci. Echt rot op hoor. Zit niet elke dag binnen om vervolgens gezellig naar de vrijwilligers toe te gaan. Oh ja de eenzame oudere cliënten wil ze niet bellen om even een praatje te maken. Echt pissig op die vrouw . Blijf gvd binnen als je niet weg hoeft

:joy:

41 likes

God ja dat klinkt echt super leuk haha. Echt een miljoen keer met z’n allen in de droomvlucht.

3 likes

Nokia Corona connecting people

1 like

Vandaag weer geen fatsoenlijk eten kunnen halen he na het werk stelletje hufterige mensen :hot_face:

62 likes

Nog nooit zo blij geweest met mijn grote diepvries (waar voor dit alles al een voorraadje gemealprepte maaltijden in zat) <3 hashtag blessed.

Misschien is nu het moment om te investeren in aandelen van diepvriesproducenten. Ik voorspel een stijging in de verkoop :bulb:

3 likes

Hebben jullie ook elke avond het gevoel dat je hoopt wakker te worden en alle ellende een droom blijkt te zijn? Ik voel me oprecht al een week in een slechte droom en alsof het allemaal niet zo is. Nooit gedacht dit te moeten meemaken in mijn leven. Het is gewoon zo mindblowing.

39 likes

Het duurt ook altijd even dat ik echt wakker ben en denk oh ja fuck corona. Onwerkelijk.

22 likes

Precies dit heb ik ook

2 likes

Haha hier heb ik ook wat ‘schatten’ opgegraven die meteen in de vuilbak zijn beland. Gênant veel net niet lege broodzakken. Mijn diepvries is ikweetniethoeveeldehands en ik vond helemaal onderaan zelfs een vel stickers terug waarop stond: ingevroren op …/…/1999 :woman_facepalming:

22 likes

Ja heel erg… vind het zo bizar dat we dit meemaken. Maar ik heb ook echt een bizar sterfgeval in mijn naaste omgeving gehad afgelopen week waardoor het echt zo’n rare gewaarwording is geweest allemaal.

Ik zit echt in een hele slechte droomvlucht :hot_face:

9 likes

Ah nee, gecondoleerd! hele dikke knuf <3

1 like

En op mijn werk is het een hel met boze/verdrietige familie en cliënten.

Wel te begrijpen ook natuurlijk, maar we hebben echt toegangs chips moeten blokkeren enz…

Dankjewel💕

Pff, Frankrijk heeft al 4100 boetes uitgedeeld omdat mensen naar buiten gaan voor niet noodzakelijke dingen. Is het nou echt zo moeilijk?

9 likes