Oh jeetje ik hoop niet dat er toch iets aan de hand is met zijn gezondheid…
Ik vind dit zo laag. Dat je geld belangrijker vindt dan andermans gezondheid, ik kan er echt niet bij. Ik word hier zo boos van.
Wow ik zei dit als grapje vorige week nog een een topic. Maar dit vind ik echt heel sneu voor hem. Kan me niet voorstellen hoeveel druk er op je ligt en hoeveel stress zoiets wel niet moet opleveren. Hopelijk gaat het wel beter met hem vergeleken met gisteren, maar ik vrees van niet als hij moet aftreden 
Oh god ik zie al voor me dat die arme man in tranen aan de keukentafel zit :(((
Neee, ik vind dit echt heel erg:(
Ik denk dat in deze tijden van crisis een minister met zijn functie geen dag ziek kan zijn. Hoe rot het ook is en hoe vakkundig hij ook is Er moet elke minuut/uur/dag cruciale beslissingen worden genomen dus er is simpel weg geen tijd om ziek te zijn. Je kan ook niet zeggen een tijdelijke vervanger want nee de beslissingen zijn te belangrijk om door iemand te worden genomen die niet de volledige verantwoordelijkheid draagt.
Denken jullie dat in de persconferentie een lockdown wordt aangekondigd?
Arme schat 
Nee, wellicht dat ‘gewone’ winkels moeten sluiten en wat over het aftreden maar ik verwacht geen lockdown
Ik denk het niet. Ik zou het raar vinden omdat er maandag nog werd gezegd dat dat geen optie was voor Nederland. Maar, wie weet.
Jammer dat we hem geen kaartje kunnen sturen.
Dat is waar, maar misschien omdat nu nog meer landen dit hebben. We horen het wel! Hoop het niet.
Ik vind het zo bewonderenswaardig hoe chill deze man is.
Hij moet zo veel druk en stress hebben, continue keuzes maken en vervolgens de oppositie over je heen krijgen met verwijten, en nog loop je zo door de supermarkt.
Ik ben ongesteld en daardoor een beetje labiel en nu word ik helemaal emotioneel door Bruins loll
Hij heeft ook zo’n schattige naam, alsof hij een beer is, (Beertje) Bruno Bruins 
Hmm maar er is ook gezegd dat ze dit voor later niet uitsluiten.
Al denk ik dat de focus vanavond meer gaat liggen op het aftreden en sociale isolatie.
Maar later, drie dagen… mwah, lijkt me sterk. Maar ik geloof wel in een sluiting van niet-noodzakelijke winkels, zoals kledingwinkels en de action
Hmm als je onder bepaalde facebookposts kijkt dan kan ik je verzekeren dat niet iedereen zoveel vertrouwen en liefde heeft voor ons regering hahaha