Coronavirus #2

:cry:

Ze hebben het gecorrigeerd.

Correctie.

Dat ze nu immuun is is haar eigen aanname…

Ach de arme man. Ik zou Bruins echt graag een kaartje willen sturen.

3 likes

Dat staat ook in het artikel, vond ik juist een goede toevoeging. Er staat dat ze getest is en onder het artikel wordt rechtgezet dat ze niet met 100% zekerheid kan zeggen dat ze immuun is.

1 like

Ja, daarom zei ik het ook. Voor degenen die alleen de titel lezen.

Israël neemt forse maatregelen in de strijd tegen het coronavirus. Zo mag de geheime dienst sinds deze week telefoongegevens van burgers uitlezen om na te gaan wie er mogelijk besmet is geraakt. Daardoor hebben al 400 mensen te horen gekregen dat ze in quarantaine moeten. De maatregel werd buiten het parlement om ingevoerd, en stemmingen in het parlement zijn tot komende maandag geschorst.

Edit: ohja vd NOS liveblog

5 likes

Maar ze is wel getest? Waarom zou je zeggen van niet?

1 like

Ik had op een gegeven moment 38,3 graden. Dat is voor mijn doen hoog, maar voor de GGD uiteindelijk net genoeg om te testen op corona." Dat bleek ze uiteindelijk dus te hebben.

De zin is wat raar geformuleerd, maar ze is wél getest.

1 like

Dan zou ik met een kuchje tijdens een gesprek de rest van dit jaar binnen moeten blijven. Gelukkig hebben ze bij ons iets meer common sense.

Je kan op zn Instagram commenten! Misschien zelfs in zn DM sliden, of is dat gek?

3 likes

M’n buurman hoest onze gezamenlijke gang al dagen vol, ik weer niet of ik daar nog doorheen durf bleh :woozy_face: voel me opgesloten zo. Hij staat nu al 20 min. te dralen en te hoesten

Ik zat gister op z’n insta te kijken en toen ik dit filmpje zag kwam ik tot de conclusie dat hij ook gewoon schattig is.

Sorry als ik nu je labiele toestand versterk :sweat_smile:

25 likes

Oh ik dacht dat ze appjes zouden lezen. Dus als ik dan m’n vriend app omg mss heb ik wel corona of ben ziek ofzo dat ze het daarop baseerden.

haha kun je nagaan dat het je taak is om appgespreken uit te pluizen…
maar zullen ze dan wel filteren op woorden zoals hoofdpijn keelpijn koorts hoest etc…
alsnog wel super belachelijk en omslachtig

Ahhh wat een schatje

Excuus, ik las ‘niet’ ipv ‘net’ denk ik🤔

1 like

Ik heb dit ook, ik wil deze man knuffelen!

Waar ik woon lijken veel mensen al wel weer klaar te zijn met het hele social distancing en afstand houden van elkaar. Het is buiten en in de winkels net zo druk als anders, er staan overal mensen te kletsen met elkaar, iedereen loopt vlak langs elkaar heen, heb mensen zien handen schudden en knuffelen, zien hoesten zonder hand oid voor de mond, iemand stond te videobellen om te laten zien hoe grappig het was dat de caissières afgeschermd zitten… Ik word er zo fucking kwaad van hè, hoe moeilijk is het nou om even aan het welzijn van anderen te denken. En raak ook hartstikke gestrest als ik naar buiten moet voor hoognodige boodschappen want ik heb familie in de risicogroep en een opa op sterven dus ik wil dat ik naar ze toe kan als er iets gebeurt. Maar iemand heeft in de supermarkt ook al half over me heen gehoest

6 likes

@Oprah ik dacht dat jij eens had gepost over een verpleeghuis waar veel infecties met het virus waren, maar ik kan het niet vinden. Weet je dit mss nog?

Edit: nvm gevonden!

1 like