Coronavirus #2

:exploding_head: what… hilarisch :joy:

1 like

Ik heb ook speciaal de radio opgezet, luister anders nooit thuis.

1 like

Op 182 radio-stations, hoor ik net, zotjes! In 30 landen.

1 like

Ahh wat leuk! Ik heb ook de radio aangezet! Blijkbaar speelt de Martinitoren hem ook, heb even mijn raam open gezet

4 likes

Zo mooi :heart:

1 like

Ik dacht ik zet de radio ook wel aan, luister altijd de lokale zender.
Dus ik luister nu sweet but a psycho :’), guess they missed the memo.

8 likes

Jeetje, ik ben ne bleiter de laatste dagen :joy:. Ik word zo snel emotioneel van dit soort dingen.

2 likes

Ik luisterde hem via TV, Goedemorgen Nederland draaide hem ook via 3FM maar deed er zelf beelden onder van de afgelopen weken, zat met tranen in m’n ogen te kijken. Ik probeer er nu een filmpje van terug te vinden want wil het graag hier delen, maar kan het niet vinden :frowning:

4 likes

Ik heb gisteren lokaal gewinkeld. Drank gekocht bij de slijter, boek bij de boekhandel en bloemen bij de bloemenwinkel. Ook nog wijn besteld bij vrienden die een eigen wijnbedrijfje hebben. Ik ga echt failliet aan deze situatie.

33 likes

Wim Lex gaat speechen vanavond om zeven uur

20 likes

Ik heb straks mondeling examen via Microsoft Teams. Bizar.

En ik weet niet of de poetsvrouw nog komt, zij komt normaal op vrijdagochtend. Ik zie het gebeuren dat zij net komt binnen vallen of wil stofzuigen als ik bezig ben :joy:.

2 likes

Werd naar mijn idee ook wel een keer tijd

Voelde me gisteren wel even hopeloos hoor. M’n tante heeft last van haar hart (heeft ze ook medicijnen voor) en het werd de afgelopen dagen alsmaar erger. Uiteindelijk heeft ze de cardioloog gebeld, die zei dat hij een ECG wilde maken, maar dat kon alleen als ze 112 belde want op dit moment werden er vanwege Corona geen afspraken gemaakt, maar dit was serieus genoeg dat hij een hartfilmpje wilde. Heeft ze dus gedaan, ze leek in orde, wat er precies was weten ze ook niet, maar toen belde ze ons omdat ze natuurlijk naar huis wilde.

Ik heb geen rijbewijs. Mijn moeder ook niet, haar ex-vriend wel maar dat is nu dus uit, en mijn vader ook, maar die is herstellende van een longembolie dus het was onverantwoord om hem erop uit te sturen. (ik was ook de enige die zich dat bedacht, want mijn moeder wilde gewoon mijn vader bellen om haar op te halen tot ik boos werd). Uiteindelijk hebben we een verre oom moeten bellen om haar op te halen.

Ze is in orde hoor, maar ik werd me ineens zo bewust van hoe kwetsbaar m’n familie is? Een andere tante slikt medicijnen die haar immuunsysteem remmen dus zij kan ook nergens heen, deze tante met haar hart en mijn vader met z’n longen… het overviel me ineens compleet. Ik was er redelijk rustig onder maar merk dat ik na gisteren echt een stuk banger geworden ben. Bah.

6 likes

Ik keek het ook via tv. Vond het wel gaar dat die man op tv daarna meteen iets zei van “Ja sommige mensen halen daar steun maar ik niet. Doet niet zoveel voor mij” :joy:

1 like

Droog :rofl:.

1 like

Ik heb toch ja cruciaal gestemd, maar dat is idd vanwege de babyspullen… Ik ben over 6 weken uitgerekend en ik ben nog de laatste dingen aan het verzamelen :grimacing:

6 likes

Ja haha wouter de winter :woman_facepalming::woman_facepalming:

Deels wel en deels niet. Ja, je kan zonder bandenplaksetje, maar bijvoorbeeld rompertjes, flesjes etc. Zijn wel nodig voor baby’s. Ze verkopen ook schoonmaakspul natuurlijk, maar ik vind niet dat ouders voor dat beroep (Hema is niet de leukste werkgever) even een oppas moeten zoeken

3 likes

Hema verkoopt ook medicijnen en normaal eten

Ik luister als een ouwe bejaarde radio 4 :hugs: normaal hobbel ik overal achteraan HAHA

2 likes