En hoe vaak wordt dat microfoonhoesje gewassen? Vraag ik me elke keer af als er weer één onder iemands neus wordt geduwd.
Ooo door dit bericht durf ik niet meer naar de supermarkt
ik wil niet dat er iemand in mijn buurt komt.
Hier wat antwoorden:
Het zou trouwens wel heel interessant zijn (vind ik) om, als de hele corona crisis achter ons ligt, beeldmateriaal te zien of eventueel (delen van) filmpjes van die overleggen tussen het outbreak management team (OMT) en de politiek, die Rutte aanhaalde.
Ik weet niet meer wie het zei over eten afhalen, maar ik heb gister friet gehaald en dat ging prima. Er mocht 1 klant naar binnen om te bestellen en betalen, dan buiten wachten met afstand (stonden grote borden) en een medewerker zette je bestelling op een tafeltje naast de deur als het klaar was. Een stuk minder contact dan in de supermarkt en de cafetaria kan toch nog wat verkopen.
Dus als de ondernemer het zelf goed handhaaft zie ik geen probleem. De cafetaria’s hier hebben ook afspraken onderling gemaakt over bezorgtijden en tarieven, super netjes.
Oh ja, wat me ook opviel was dat er in de Jumbo op de radio zo’n Jumbo mannetje was die waarschuwde/herinnerde om afstand te houden vanwege Corona etc. Dat vond ik wel goed. Moest ik even aan denken door wat Rutte eerder zei over voorlichtingsmateriaal laten maken.
Ik ben echt pissig en nu een beetje angstig. Ik was net in een situatie waarbij iemand aan het hoesten was en de ander niezen. Ik kon de situatie niet vermijden en we stonden zeker dichter op elkaar dan 1.5 meter.
En nu ben ik zo bang dat het misschien wel Corona was en dat ik ziek ga worden over anderhalve week ofzo en kan het maar niet loslaten. Ik let zo zo goed op alle maatregelen en volg alles en nu overkomt me gewoon deze situatie en voelt het alsof al mijn eigen moeite voor niks is .
Kan t ook even niet relativeren, denk nu natuurlijk gelijk dat ik dus als besmet ben met wat dan ook. Jezus zo vermoeiend en kut
Rutte komt zo ontspannen over, maakt gewoon grapjes tussendoor. Echt knap hoor
Misschien heeft ie het ook eigenlijk gewoon tegen die mensen daar van ‘hou nou afstand!!!’, en nu luisteren ze weeer niet (want dit was gisteren ook). Logisch dat ie steeds meer zit te frusten 
wtf…
sws een knuffel als begroeting? met je behandelaar?
Ja, maar bij sommige vragen kwam hij wel wat opgefokt over als hij startte met zijn antwoord. Kan te weinig slaap en/of teveel cafeïne zijn, maar ik begreep het wel gezien sommige vragen.
En anti-virus inhalators? 
Wat een koopje 
Huhhhhh en wat zijn anti-virus inhalators ? 
Daar zitten positieve straling en hoge frequenties in die je een ondoordringbare gouden aura geven zodat het virus er niet door kan.
Doe mij maar liever een anti-virus rollator dan kan ik die mensen met een rotsnelheid van een helling duwen. 
Wel dom van ze want daar heb je helemaal geen inhalator voor nodig!! Die krachten zitten in jezelf natuurlijk
Ja maar als ze dat verklappen verdienen ze niks natuurlijk!