Ik word zo moe van mijn boomer-ouders. Echt, ze snappen er niks van. Gaan idd naar de kapper of gaan even dagje naar Maastricht omdat hun weekendje weg daar nu toch verpest is . Maar ondertussen van die debiele dingen delen als “de overheid liegt ons toch voor” en “56% van Nederland heeft het virus al”.
En maar zeggen dat ze ons echt niet willen besmetten (34 weken zwanger). Dreigen met geen kraambezoek lijkt niet echt te helpen
Mijn ouders zijn mega streng en paniekerig… is ook niet alles
Er is ook echt nogsteeds amper handzeep of iets te vinden. Unicura of Dettol al helemaaaal niet. Wordt dat zo weinig geleverd of echt zo mega gehamsterd?
Deze crisis zou wel een mooie gelegenheid zijn om die team challenges optie op het forum in te voeren @Nescio. Dat je allerlei opdrachten uit moet voeren, uiteraard met fotobewijs.
We hadden wel ooit zo’n soort topic toch? Alleen dan niet met teams. Anyhow ik ben voor!
Wat vinden jullie van het plaatsen van zulke artikelen? Los van dat ik deze vrouw te dom om te poepen vind, wordt ze wel met naam en toenaam op deze manier in de media gezet. Met als gevolg dat ik en waarschijnlijk meerdere met mij nu denken ‘oké doei!’. Is dat terecht of moet zo iemand tegen zichzelf beschermd worden wat imago betreft?
Mn vriend wordt boos omdat ik met een vriendin afspreek om te gaan wandelen? We hebben geen fysiek contact, het is buiten en we houden ons aan de afspraak om niet te dicht bij elkaar in de buurt te komen. Plus we spreken daar af dus zitten ook niet met elkaar in de auto.
Thuis werken dag 1 - Chill, lekker in huispakkie, van 9 - 16 aan de laptop gezeten en wat heen en weer geappt met collega’s
Thuis werken dag 4 - 11:30, nog niks gedaan, alleen maar Corona nieuws en blogs gelezen, vacatures bekeken, leven over denken, ontslag willen nemen
echt schandalig hard gelachen om deze
Mijn moeder wilde absoluut niet naar de kapper omdat ze bang is om corona te krijgen dus nu heeft mijn zusje het geknipt. En nog super recht ook
Alsnog vindt ie het belachelijk
? Ze moet niks. Ik vind dit artikel nog niet eens zo shockerend, er staat niks in waaruit blijkt dat ze zich niet aan de adviezen houdt, ze gaat naar de supermarkt en de viskraam en eet dat vervolgens thuis op. Er staat alleen in dat ze zich niet druk maakt. Dat is toch haar goed recht.
Edit: weg, teveel speculeren.
Lijkt me speculeren ja.
Dus weghalen, of mag speculeren hier?
Ik hoop het
Weghalen lijkt me
Dat is een beetje afhankelijk wat de afspraken in je contract hierover zijn. Als het echt een vergoeding is voor de reis die je maakt dan mag het stopgezet worden. Als het om een toelage gaat kan het eventueel anders zijn. Wel zuur omdat je aan een trajectkaart vast zit!
Dat zeggen ze al 10 jaar en ze zijn er nog steeds. Dit is hun manier om met hun medewerkers te communiceren.
Ik vind dit wel speculeren eigenlijk en ook niet fijn om te lezen. Begin van de week was het precies hetzelfde en heb ik van wel 5 mensen via via gehoord dat ze via bronnen van vws en de tweede kamer etc. hadden gehoord dat er een lockdown komt. Als het zo is dan horen we het vanzelf van de overheid/via het nieuws.