Coronavirus #2

Kwam mijn tegenover buurman tegen in de supermarkt. Zeg ik, ik kan ook wel boodschappen voor je doen. Zegt ie; ik heb de oorlog overleefd, dus dit overleef ik ook wel :expressionless:
Snap het wel, want hij woont alleen, die wil ook gewoon buitenkomen, maar zelfs de 1,5 meter afstand lukte niet, want hij had niet constant een meetlint bij. Echt zo koppig die oudjes.

3 likes

image

28 likes

@June88 Je situatie klinkt echt ontzettend zwaar. Heb je wel mensen die je af en toe kunt bellen of skypen voor een bemoedigend woord of om wat stoom af te blazen? Belt je therapeut niet?
Hopelijk kan je partner je in de avonden een tijdje ontlasten zodat jij even lekker lang kunt douchen of een dutje doen ofzo.
Heel veel sterkte :yellow_heart:

2 likes

Wat is de reden hiervoor? Ik vind het vrij dom klinken, al die hamsters gaan nu natuurlijk massaal naar de sligro om lekker goedkoop te hamsteren en lijkt me dat je mensenmassa’s nu juist wil voorkomen. Ik snap hier niks van

Als je op flight radar 24 kijkt lijkt het wel alsof er niks aan de hand is, zo veel vliegtuigen in de lucht.

1 like

En toch zijn het er echt veel minder.
Denk als je over 2 weken langs Schiphol rijdt dat heel veel blauwe en groene vliegtuigen aan de grond ziet staan.

1 like

Ik moet met dit thuiszitten zo veel moeite doen om aan mijn dagelijkse bewegingsdoelen te komen. Ik eet ook nog eens uit verveling dus ik ga sowieso 5kg bijkomen :+1:t3:

Ik heb ook afgesproken om morgen met een vriendin te gaan wandelen. We hebben wel afgesproken om afstand te houden maar toch voelt het een beetje illegaal. Ze woont op zichzelf en voelt zich best al alleen.

5 likes

Misschien dat “haar man Wim” de boodschappen kan doen?

Wat fijn dat zoveel mensen dit liken, ik voelde me echt de enige met dit probleem :joy:

1 like

Dit artikel is idd ook gewoon even makkelijk snel gemaakt lijkt het. Alsof ze haar tegenkwamen op straat en het in 5 min even in elkaar hebben geflanst zonder echt door te vragen (of het ook erin te verwerken)

Het zou best kunnen dat ze het onschuldig bedoelde. Over het algemeen denk ik namelijk ook als het mijn tijd is dan is het zo. Maar met deze crisis is dat natuurlijk geen handige uitspraak, omdat het lijkt dat je schijt hebt aan de regels. Misschien heeft ze dat ook wel, maar ze zegt wel weer dat ze haar handen wast en het lijkt er niet op dat ze klachten heeft dus wie weet blijft ze dan wel gewoon binnen.

2 likes

Volgens mij om de druk op de supermarkten te verlichten en de boel wat meer te spreiden

Ik heb gisteren voornamelijk en vandaag alleen maar “emaildienst” gehad. Als in, als ik een email kreeg dan deed ik wat en voor de rest niets :shushing_face:

3 likes

Dit vind ik zo cute!

1 like

Zag jn de supermarkt iemand die haar sjaal heel strak als een mondkapje voor haar mond had gedaan. Dan heb je het gewoon echt niet begrepen toch? Tenzij ze natuurlijk die sjaal elke keer wast zodra ze thuiskomt…

1 like

Dank je! :relaxed:
Hij wordt nog uitgebreid met podcasts en YT kanalen. Dus voor iedereen is er wel wat!

Er is nu een persmoment met Rutte, dat is echt maar weinig aangekondigd? Voelt random

1 like

Vanaf morgen mag het hier niet meer :see_no_evil: alleen nog met het gezin #beieren

Vrijdag is altijd het standaard persmoment met Rutte. Ook als er geen corona is.

Opvolger van Bruins… niks ernstigs.

Oeps! Even op een ander account gezet. Thanks!