Misschien heeft ie het ook eigenlijk gewoon tegen die mensen daar van ‘hou nou afstand!!!’, en nu luisteren ze weeer niet (want dit was gisteren ook). Logisch dat ie steeds meer zit te frusten
wtf…
sws een knuffel als begroeting? met je behandelaar?
Ja, maar bij sommige vragen kwam hij wel wat opgefokt over als hij startte met zijn antwoord. Kan te weinig slaap en/of teveel cafeïne zijn, maar ik begreep het wel gezien sommige vragen.
En anti-virus inhalators?
Wat een koopje
Huhhhhh en wat zijn anti-virus inhalators ?
Daar zitten positieve straling en hoge frequenties in die je een ondoordringbare gouden aura geven zodat het virus er niet door kan.
Doe mij maar liever een anti-virus rollator dan kan ik die mensen met een rotsnelheid van een helling duwen.
Wel dom van ze want daar heb je helemaal geen inhalator voor nodig!! Die krachten zitten in jezelf natuurlijk
Ja maar als ze dat verklappen verdienen ze niks natuurlijk!
Wij kunnen een total lockdown totaal niet handhaven. We hebben daar niet genoeg politiemensen en leger voor dus dan loopt alsnog iedereen buiten.
burgerarrest en kliklijnen!!
hellll yeah
doe ff normaaaal
Ik zag van de week veel mensen onder werktijd buiten wandelen/joggen/de hond uitlaten. Logisch, want veel mensen hebben momenteel geen of weinig werk. Probeer zelf ook een paar keer per week een boswandeling te maken. Stel we krijgen een lockdown, joggen en wandelen zal er niet meer inzitten, maar de honden uitlaten? In Nederland hebben zoveel mensen honden die uitgelaten moeten worden, weet zeker dat Bep en Truus dan netjes een formulier gaan invullen en dat aan de politieagent op de hoek van de straat gaan laten zien, maar vervolgens wel op een halve meter afstand naast elkaar gaan lopen om bij te kletsen. Ik houd mijn hart vast…
Ah gelukkig zorgmedewerkers mogen wel tanken in het buitenland
“Je mag ook naar huis, als je dat wilt.”
ja ja. krijg echt wolf of wallstreet vibes hiervan
voor als je je echt genaaid wilt voelen door het corona virus en alle dingen die erdoor uitvallen
nou hier moet ik een beetje van huilen
Haha ja, en blijkbaar ook een soort handel gaande waarbij mensen hun hond ‘te huur’ aanbieden zodat andere mensen hem kunnen uitlaten voor een frisse neus tegen betaling.
Voor degenen die het niet hebben gezien: