Hier een etentje (thuis) afgelast vooral omdat mn vader in de risicogroep valt. Maar ze zouden ook iets noodzakelijks meenemen dus dat zou ik zo ophalen. Kom ik daar: he hoi wil je ook koffie (de vriendin van mn vader)? Dan hebben we gewoon geen fysiek contact maar kunnen we even kletsen. Ik dacht echt we laten een etentje niet doorgaan maar kunnen nu wel koffie drinken? Echt super ongemakkelijk. Volgens mij snáppen sommige mensen het ook gewoon niet helemaal hoor…
Ik vind overigens raar dat daar geen woord over wordt gezegd
Mijn schildercursus gaat nu via whatsapp gegeven worden. Zij en haar man hebben misschien/waarschijnlijk Corona. Ze zijn volledig afhankelijk van hun ondernemingen. Ik was gewoon van plan om de cursus te blijven betalen en ik hoop zo dat ze snel beter worden
Kinderopvang ook dicht… had dat ergens niet verwacht. Ben wel benieuwd hoe ze de opvang gaan vormgeven voor ouders die in de zorg werken etc.
Bizar wel. Mijn baas zei vorige week nog: ik maak me niet druk. Een dag lager zei ze: ik moet nu toch gaan beseffen dat het een mogelijkheid is dat we dichtgaan en nu is het ook echt zo
Ja op NOS wordt nu gezegd dat de kinderopvang ook dicht gaat
Vind ik ook wel vreemd. Die winkels verzorgen geen eerste levensbehoeftes.
Ja vreemd idd! Zie mensen nog wel ~gezellig shoppen~ nu ze niet naar kantoor hoeven
Dus KDV gaat ook dicht? O m g. Had het wel ergens verwacht, maar toch. Lastig karweitje nu.
Ik ben dan wel heel benieuwd hoe ze het gaan opvangen.
Ik neem aan ook mbo, alles dicht behalve mbo haha dat lijkt me niet.
Ik snap dat ook echt slecht.
Ik neem toch aan dat het vanaf nu bizar rustig gaat worden en dat t dus bijna net zo goed dicht kan.
Naast extra handen wassen zijn er bij ons nul maatregelen en we zijn 7 dagen open.
Daarnaast hebben achterlijke collega’s quarantaine feestjes gehouden en daar moet ik dus naast staan. Zin in
In bijv Denemarken is dit ook het geval en blijkt nu maar 3-5% van de kinderen opgevangen hoeven te worden. Dat scheelt natuurlijk echt enorm!
Maar gaan winkels en sportscholen enzo nu ook dicht? Want dat kan ik zo snel niet vinden.
Sportscholen wel, winkels volgens mij niet!
Nou dus nu gaat het domme volk winkelen.
Kinderen thuis en alles dicht qua entertainment…
En er zijn er dan nog altijd een paar bij die dan maar naar de stad gaan.
Want ja: is toch open.
Ik kreeg net een mailtje van basic fit dat ze vanaf vandaag zullen sluiten. Eerder telde ze leden aan de deur. Maar eigenlijk was dat ook niet meer verantwoord natuurlijk als je bedenkt wat voor bacteriebron een sportschool is…
Ik ga deze hele week werken. Zijn er mensen die echt in de problemen komen doordat ze ZZP-er zijn? Zo ja ik wil best wat afstaan van mijn inkomen
Samen zijn we sterk toch
Ja had de tv al aan voor 1700 uur.
Ja. De klanten die vandaag in de winkel kwamen ‘ja beetje overdreven al die regels he’. Is goed Patricia. En dit gaat heel de dag (waarschijnlijk week) door. Echt.
Het zweet breekt me nu al aan alle kanten uit. Komt u maar met duidelijkheeeeid.
Nou, geregistreerd partnerschap kan ik ook wel op mn dikke bolle buik schrijven morgenvroeg denk ik.