Coronavirus #2

Tuurlijk. Maar ga niet met een groepje ergens naast elkaar zitten en probeer je kind duidelijk te maken (voor zover mogelijk) dat hij/zij niet naar mensen toe mag lopen. Ik heb net tegen 2 buurtkindertjes die op eigen houtje in het speeltuintje hier in de straat bezig waren gezegd dat ze een beenlengte afstand moeten bewaren, dus als je je been omhoogdoet en de andere persoon ook mogen de voeten niet aanraken. Vonden ze erg grappig maar een half uur later hoorde ik ze er nog over toen er een moeder kwam om ze op te halen dus hopelijk is het blijven hangen.

Ik moet ook gewoon m’n honden uitlaten maar dwaal door zo leeg mogelijke straten en zoek het losloopgebied ff niet op, daar fietste ik dus vanochtend doorheen en het is afgeladen.

6 likes

Ik zit bij Basic Fit en zij komen uiterlijk begin april met een compensatie. Ik ben wel benieuwd waar ze mee komen trouwens, maar voor mij persoonlijk hoeft het niet per se.

1 like

Heeft iemand nog even ‘makkelijke’ artikelen/filmpjes oid die ik erin kan gooien om ervoor te zorgen dat mijn familie snapt dat het echt absurd is om komend weekend op familie weekend te gaan? Een paar snappen de ernst niet zo :woman_facepalming:t2:

Lijkt mij sowieso onhandig? Horeca dicht, weinig leuke uitjes te doen en supermarkten half leeg? Of is familieweekend altijd een heel weekend binnen zitten haha. Zie net dat zelfs Center Parks de deuren sluit.

1 like

Mijn manager: ‘We moeten ons niet gek laten maken. Dat doen we nu namelijk. Gewoon goed je handen wassen’

Ongekend

41 likes

Sorry maar is er al onderzoek naar jouw manager gedaan? Ik vind hem echt een Darwin gevalletje.

19 likes

Dat sociale onthouding niet betekent dat je met zn allen in een huis gaat zitten? Als een avondje verjaardag al niet kan, dan een weekend lekker met z’n allen ook niet. Washington post animaties d’r bij?

1 like

Ja mij ook, ik ga zelf sowieso niet maar vind het zo onverstandig. Ja supermarkten zien ze geen problemen in, want ‘dan halen we komende week al spullen! En koken doen we zelf wel. Gaan we lekker heel het weekend spelletjes spelen enzo’. Maar zijn met 18 man, echt zozo dom. Maar zitten trouwens in een particulier huisje, dus heeft niks met een park oid te maken.

Ik hoop dat er een totale lockdown komt. Overal om me heen gaat iedereen door met alles. Ik ben de enige die echt maatregelen neemt en ik het is dat ik dit forum lees maar anders zou ik denken dat ik een of ander doomsday gekkie ben. Volgens mij is een totale lockdown het enige wat nog echt gaat helpen.

32 likes

Mijn yogaschool biedt online filmpjes aan van de lessen die je normaal daar kan volgen. Vind het echt super goed dat ze dit zo snel geregeld hebben.

2 likes

Ik krijg vanuit onverwachte hoeken appjes en berichtjes van mensen die toch aan mij denken en vragen hoe het gaat ivm de paniek. Mijn hele facebook staat vol met allemaal mensen die hulp aanbieden met boodschappen/huiswerk/oppassen etc. Ik raak er echt ontroerd van. Het doet mij goed om dit te zien ipv de lege schappen.

43 likes

Volgens mij zijn er hier leverproblemen. Ik weet anders niet wat mensen met duizend bakjes crème fraiche doen (is hier al sinds vrijdag op).

1 like

Ja wel lastig ook hoor. Hooikoorts seizoen is ook beginnen en daar hebben mensen ook last van.

Pff ik zie door m’n raam heen echt zo veel oude mensen over straat gaan. Kan natuurlijk dat ze allemaal een luchtje scheppen, maar ik zou ze echt duidelijk willen maken dat ze gewoon binnen moeten blijven en dat ik prima iets voor ze wil regelen qua boodschappen. Maar ik weet niet waar ze wonen en ik woon ook niet in de buurt van een flat waarvan ik weet dat er veel oude mensen wonen.

Gatver moest net toch even huilen. Heb best wel last van angsten en misschien moet ik maar even skyrim opzetten en niet naar het nieuws kijken of luisteren of lezen.

2 likes

Doen ze expres niet leveren. Zodat er meer ruimte is voor eerste levensbehoeften

3 likes

Je mag mij een dm doen. Ben zelf ook bekend met paniekaanvallen.

1 like

Il heb niks gehoord. Verwachte het ook niet. Volgens mij lekker cashen voor ze juist. Alle trainers met nul uren contracten en wij zitter er minimaal een jaar aan vast vaak :grimacing:

1 like

Weeer 278 mensen erbij

ik zou eigenlijk werkmeeting hebben (online), een afdelingsoverleg. Maar ik hoor nog steeds niks.
Ik ben echt zo bang he, niet normaal. Ik werk dus in de luchtvaart bij de grote blauwe.

2 likes