Succes! Ik hoop dat het goed nieuws is voor jou.
Ik zit erover na te denken om misschien heel even een stukje te gaan fietsen zodat ik toch even buiten ben, maar vraag me dan af of ik onnodig risico neem, terwijl ik wel op afstand blijf van mensen denk ik…Maar ja morgen sta ik weer gedwongen mensen te helpen dus misschien beter van niet haha
Ik werk zelf op een basisschool en wij zijn nu bezig met een plan en weektaak. Hier kunnen de kinderen dus pas morgen mee aan de slag. Al denk ik dat je sommige kinderen/pubers toch niet binnenhoudt…
Best lastig die anderhalve meter afstand, ik probeer me er echt aan te houden maar in de supermarkt lopen mensen nog steeds super dicht langs me heen. En bij de kassa’s sta je ook dicht op elkaar.
Ik was net een soort slangenmens als ik een tegenligger zag. Ga uit de weg dan hoef ik niet dwars door de sla te gaan om je te ontwijken
Nee ik blijf ook niet binnen met de kinderen. moet sowieso naar buiten voor de honden (waarvan een pup van 9 weken) dus dan kunnen ze mooi even mee een frisse neus halen en uitrazen.
Het ging mij inderdaad vooral om dat coronavakantie. Echter waren er in de reacties best wat moeders verontwaardigd dat MonkeyTown/Efteling e.d. niet open zijn.
Hoe is het met de moeder van de FF’er die opgenomen was met Corona? Hoop zo dat ze oké is! (Weet niet meer wie het was en kan het ook niet terugvinden)
Gek dat ie z’n handen dan niet heeft bedekt…
Ik ben thuis werken maar zit alleen maar dit topic te bekijken
Ik vind overigens wel een situatie waarin duidelijk wordt dat we een best intelligent en inlevend forum zijn ofzo. Klinkt zo arrogant maar zo bedoel ik het niet (al is het wel de strekking haha).
Vind het echt confronterend om te zien hoe laks veel Nederlanders toch nog zijn.
Ben blij dat we hier allemaal alles zo goed doordenken en afwegen.
Ik kreeg net een soort kriebelhoestbui in de supermarkt en schaamde me dood
Mijn vriend zou prima thuis kunnen werken, mits hij een thuiswerkaccount krijgt (en met hem ook veel andere collega’s). Maar dat is allemaal schijnbaar enorm veel moeite en geregel, want het gebeurt gewoon niet. Iedereen moet op kantoor werken. En ik vind dat echt ontzettend stom. Hij werkt ook nog eens voor de overheid, daarvan zou je verwachten dat in deze tijd dit soort dingen snel geregeld zouden worden.
Wij zijn kaartjes aan het schrijven/kleuren voor mensen waar we nu niet meer naar toe kunnen. (Mijn opa en oma bv)
Het is zo bizar rustig buiten! Alle terrasjes dicht, niemand bij de tramhaltes, amper verkeer… Ik woon midden in de stad dus dit is vrijwel ongezien.
Ik voor de eerste keer in een lange tijd weekboodschappen gedaan en ik voelde me echt een hamsteraar. Normaal ga ik zo’n 4 à 5 keer per week langs de supermarkt maar nu moest ik dus echt met de wagen erheen en een winkelkarretje nemen en geld overzetten van de ene rekening naar de andere want heb er zo even € 100 doorgehamsterd.
Gelukkig was er in de tweede supermarkt nog toiletpapier.
Heeft iemand naslag werk van hoe snel je besmet kunt raken? Vast iemand die er meer over heeft gelezen. Is dat echt puur als iemand hoest? Of kan het ook zonder dat verspreiden doordat je te dicht bij iemand komt?
Ik moest echt even googlen wtf dat betekent . Maar ja, fair enough
Ik zie hier eigenlijk alleen maar meer mensen op straat en meer auto’s onderweg.