Pardon, ik verwar de grafiek van @SissyThatWalk met een andere die ik net voorbij zag komen, met sterfteratio’s. Heb niks gezegd!
Ik heb een tijdje bij TUI NL gewerkt, maar dit is natuurlijk zo’n uitzonderlijke situatie. Er gaat onwijs veel tijd zitten in een nieuwe vlucht plannen aangezien er altijd landingsrechten en slots (timeframes) bij vliegvelden moeten worden aangevraagd. Bovendien zijn er zoveel plekken waar mensen moeten worden opgehaald. Ik zou als je dat nog niet hebt gedaan een berichtje ook op FB en Twitter plaatsen om zo te kijken wat ze daar zeggen.
Antwoord
Hij heeft het doorgespeeld naar BE collega, schijnbaar is er overleg met ministerie voor een bericht naar alle klanten in Marokko over de inhoud van dat bericht, daarin zou staan wat ze kunnen doen. Ik durf dus niet met zekerheid te zeggen wat daarin staat, weten zij ook niet, maar waarschijnlijk iets in de strekking zich te melden bij het ministerie van buza.
M’n zwager zei dat ie dat nu ook alvast kan doen, mocht ie dat nog niet gedaan hebben, kan nooit kwaad. Hij gaf er ook een tel nummer bij maar weet niet of ik dat hier neer kan zetten, vindt het zo snel niet terug op hun site namelijk
Gaat dus via BuZa en niet via consulaat blijkbaar? Ik dm je even voor dat nummer , hij kan helaas ook niet verzekeren dat dat helpt (want van NL en niet van BE) maar niet geschoten is altijd mis
Sorry wou dat ik een duidelijker antwoord had voor je
Maar er is er geen statistiek uitgeoefend op deze data, dit zijn getallen die beschikbaar is (tested cases staat er dus bij!) en dit is enige data waar wat mee gedaan kan worden. Het gaat mij gewoon puur over informatie visualiseren. Ik zeg al helemaal niet dat het de verkeerde kant opgaat, die conclusie trek jij nu zelf. Ik denk dat we het gewoon oneens zijn.
Ik heb het zelf niet gezien maar blijkbaar was er hier in België een tijdje geleden een winkel die bij aankoop van 2 Corona biertjes een Mort Subite (“plotse dood”) biertje gratis aanbood
Misschien dat ze dat hier ook gaan doen en al het boetegeld gaan gebruiken voor een fonds voor de culturele sector en horeca
Omdat ik er zin in heb knal ik er gewoon nog effe een polletje in. Als je polls stom vindt, scroll door naar het eerstvolgende bericht
Denk je dat Albert Heijn in de toekomst nog met de “Hamsterweken” door zal gaan?
- Ja, hamstereeeeeeen!
- Nee
0 stemmers
Rutte gaat blijkbaar het volk toespreken om 7 uur… ben benieuwd wat hij gaat zeggen.
Ga elke keer stuk om deze GIF
Catalogus van een begrafenisondernemer en vraag ze alvast een kist uit te zoeken en geld hiervoor opzij te zetten voor de familieleden die tot een risicogroep behoren?
Of is dat te cru?
Nou, al het hamsteren heeft hier geen zin gehad. De kookplaat gaat niet meer aan. Wie wil er 10 pakken pasta, 3 kilo rijst en een vriezer vol diepvriesgroente? Grapje natuurlijk, van dat hamsteren dan. De kookplaat is serieus.
@tuula er staat op NOS een stuk over reizigers in Marokko. Transavia is druk met extra vluchten regelen. Misschien heb je er iets aan/kan hij via NL terugvliegen in het uiterste geval?
Honderden Nederlanders in Marokko willen terug: ‘We krijgen geen informatie’ - https://nos.nl/l/2327279
Wat ik probeer te zeggen: informatie visualiseren heeft zo weinig zin als je dat doet op een manier waar je eigenlijk geen waardeoordelen aan kan verbinden. Om te weten of er daadwerkelijk sprake is van exponentiële groei heb je eigenlijk meer meetmomenten en meer informatie nodig dan simpelweg het aantal positief geteste gevallen. Het testbeleid is ondertussen al een keer of drie gewijzigd, de context is al een keer of tien veranderd. Waardoor simpelweg weergeven van data niet per se iets zegt over het verlopen van de groei.
Mijn eerste werkdag op school zit er op, wat een bizarre toestand…
De directeur staat niet op als leider, iedereen heeft zo zijn eigen onrust/verdrietige gevoelens waar geen ruimte voor is, een collega hoorde rond 1 uur dat ze niet naar de begravenis van haar oma mag (alleen de kinderen), groot verdriet.
En eigenlijk mis ik de kinderen nu al…
Een familielied die mij heel lelijk heeft behandeld in het verleden had zich vorige week ziek gemeld bij zijn baas om op vakantie te gaan. Dat land heeft de grenzen nu gesloten en dat familielid kan nu niet terug naar Nederland en ik vind het voor iedereen superkut, maar ik moet heel hard lachen om dit familielid. Soort van karma.
Oh, ik hoop zo dat zijn baas erachter komt dat die ‘ziek’ op vakantie gegaan is.
waar is dat kleurboek van?
Ik ook hahahahah. Ik vind het ook zo stom als mensen misbruik maken van het systeem. Hij krijgt gewoon de standaard aantal vakantieuren voor een fulltime werkend persoon in Nederland. We hebben allemaal af en toe wat minder zin om te werken, maar om je ziek te melden om in het buitenland op vakantie te gaan vind ik echt wel heel erg.
Hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen!