Ahh kut, ik ken niemand bij Tui België… Is de ferry in Tanger een optie? Een vriendin van mij was gestrand in Zuid-Spanje en zij konden een auto huren en deze afleveren in Zaventem. Ben maar aan het meedenken, maar dat zou misschien een optie kunnen zijn als de ferry nog vaart?
Volgens mij vaart die niet meer (want ik begreep dat in principe alle grenzen wel dicht zijnn daar)
Als de rust is wedergekeerd, is hun eerste actie vast iets met toiletpapier, pasta, rijst en/of bloem
And then he ran into my knife. he ran into my knife ten times!!
Wanneer zou het gehamster stoppen? Had verwacht dat het nu wel weer oke zou zijn. Het was niet heel druk maar nog steeds hele schappen leeg… En ik heb wc papier nodig haha
M’n vriend heeft een hersentumor en nu is z’n controle-MRI en gesprek bij chirurg afgezegd vanwege corona. Ik vind dit zo kut want het gaat echt niet goed. Weet niet zo goed wat nu te doen? Heeft het zin om aan te dringen of maar gewoon laten? Ben echt bang dat er maanden overheen gaan voordat alles over en weer opgestart is straks.
Zouden jullie aandringen?
Versafdeling van de appie part. 39499955
In mijn stad zijn sinds vorige week Dinsdag geen nieuwe besmettingen volgens het kaartje op internet… Dat kan toch bijna niet?
Ah kut! Als het niet lukt bij Transavia, wil ik altijd wel eens horen bij vriendinnen die bij Brussels Airlines werken. Laat maar iets weten als het nodig zou zijn.
Als jullie het idee hebben dat hij verslechterd zou ik zeker aandringen.
Trouwens, de aandelen van Booking punt com zjin echt heel sterk gedaald. Airbnb biedt nu gratis annuleringskosten aan, maar het is toch echt wachten tot wanneer het eerste grote bedrijf omvalt…
Ze testen veel minder snel nu hé
Ja
Dit jaar in de Top2000
Anthem of our generation
Wow wtf, zooo erg ja op het aandringen. Sorry, maar dit gaat toch niet om even een buikgriep? Ik vind het echt niet normaal als ze je dan niet zouden helpen.
Ja.
Zou best leuk zijn als dat je weer de top 10 of top 2000 zou inkomen
En 3x raden wie er gewoon open blijven? Juist mijn keten. Mijn bazin reageerde met dat ze hoopt dat alle kapsalons in onze buurt sluiten en dat alle klanten bij ons komen. Willen pas dicht als het vanuit de overheid komt… belachelijk vind ik het.
Hahah ik houd ook een grafiek bij, erg nutteloos maar moet toch ergens heen met mijn obsessie en studie ontwijkend gedrag