Coronavirus #2

Ik weet niet of dit al gedeeld is

1 like

Ik denk dat nu wel duidelijk is dat dit over drie weken niet over is.

Ik had afgelopen week mijn laatste werkdag omdat ik stage zou gaan lopen. Dat gaat neem ik aan nu niet door (kan hopelijk wel verplaatst worden) en daardoor heb ik nu dus geen inkomen. Ik kan me ook nergens op beroepen omdat ‘ik hier zelf voor gekozen heb’. Gelukkig woon ik samen en heeft mijn vriend wel inkomen.
Ik weet dat er veel mensen zijn die het veel zwaarder hebben dan ik maar dit baart me wel zorgen want als dit langer dan een paar maanden gaat duren hebben we wel een probleem.

5 likes

Dat is dus ook wat ik bedoel.

Ik ben blij dat wij een aparte woonkamer en woonkeuken hebben want anders zouden mn vriend en ik echt idioot van elkaar worden. Hebben beide gewoon een beetje ruimte nodig :sweat_smile: en soort van ‘blij’ dat we een klushuis hebben en dus voldoende te doen hebben op een dag.

Vind het wel heel erg dat ik mn vader niet kan bezoeken (hartinfarct en by-pass operatie gehad). Zo heftig en confronterend. En nu kan ik mn oude vadertje niet bezoeken :disappointed_relieved:

3 likes

Ik vind het ook te onduidelijk wat dat aangaat, mensen kunnen hier nog steeds zelf invulling aangeven en het makkelijk naast zich neerleggen

2 likes

Ik ben wel benieuwd wat je zo vervelend vind aan mijn reactie, aangezien ik pleit voor een structurele verhoging van het salaris in plaats van een eenmalige extra financiële vergoeding.

Was hamsteren met haar boodschappenkarretje

4 likes

Ik denk dat het verstandig is zoveel mogelijk mensen thuis te laten zijn, al is het maar zodat jij jouw werk kan doen als je collega ziek wordt, bijvoorbeeld. Ik zou het zeker aankaarten, misschien kan de telefoon wel doorgeschakeld worden, of kunnen jullie een rooster afspreken dat er elke dag 1 iemand bij de telefoon zit?

Dat is echt hele ongelukkige timing. Kan me voorstellen dat je nu al genoeg aan je hoofd hebt

1 like

Ai, Idris Elba ook al.

Positief getest zonder symptomen… ook apart.

1 like

In je eerste reactie kan ik dit niet teruglezen. Daar heb ik op gereageerd. Fijn om te lezen dat je ook een structurele verhoging wil.

1 like

Contact met een besmet persoon lijkt me dan

1 like

Zo idd! Ik heb er dus ook geen een, en kon er ook geen een meer vinden, niet eens online :upside_down_face:

1 like

Wow blijkbaar is er een Duitse Big Brother en die mensen weten dus niks van de coronacrisis en morgen gaan ze in een liveshow bekend maken wat er aan de hand is. Dat is toch mega onethisch? (Dat is Big Brother misschien sowieso wel maar dit slaat wel alles bedoel ik.)

Bron is rtl nieuws.

41 likes

Ja ik snapte dat, maar ik bedoelde meer dat hij dus geen symptomen heeft…maar wel al weet dat hij het heeft. Dat hoor je niet vaak :wink: (m’n post was een beetje minimaal indd)

Ohhh sorry, op die manier ja. Dat het maar voor de meesten van ons zo mag gaan!

1 like

Dat is toch ook bij josh V.?
En die is getest omdat haar man wel klachten heeft

Nee! Dalijk krijgt The Rock het nog. Vind dit niet leuk

Ik denk dat deze gecontroleerde besmetting alleen maar een reden is waardoor ik aan het werk moet blijven op kantoor vd baas.
Als we er toch allemaal mee te maken krijgen is er ook niet echt meer een reden voor om thuis in isolatie te gaan, merk ook dat ik nu zelf zo denk.

6 likes