Oh ok, ik weet weer eens niet wie dat is. In andere landen testen ze indd partners ook nog…
Dan kunnen we over 3 weken gewoon weer voor de klas.
Niet normaal hoe erg ik mijn leerlingen mis. . Ik ga ze deze week allemaal bellen. Hoop zo dat ik ze te pakken krijg.
Dat lijkt me echt bullshit.
Ja neem ook aan van wel als ik het zo hoor!
Bij mij is het alleen zo dat zelfs als mijn stagebedrijf zegt dat ik kan komen, het nu niet mag van mijn universiteit. (En terecht hoor vind ik, maar daardoor heb ik dus ook geen inkomen.) Ik doe namelijk een stage als vak.
Ahhhhh allemaal bellen, dat is echt lief. Je mentorleerlingen of echt alle leerlingen van al je klassen?
Ja mag hopen dat dit nep is.
Hier zie je, door die boodschap denkt de ene helft oh joh we raken toch allemaal besmet nou ga weer gewoon naar m’n werk en afspreken met vrienden en de andere helft interpreteert het als ik moet misschien nog wel maanden thuis blijven
Kan echt niet tegen die onduidelijkheid merk ik
Ja klopt, het is ook moeilijk. Maar ja wat moet ie dan zeggen
Vandaag thuis aan het werk geweest, veel gebeld terwijl ik zo benauwd ben. Lichaam sloot rond 3 uur zichzelf een soort van af… zwart voor mn ogen, kreeg geen lucht meer, longen kreeg ik niet meer vol. kon nauwelijks meer praten. Belde de dokter, zei de assistent: “ja, nou, ik weet niet hoor, en met alle respect, maar het klinkt meer als hyperventilatie.” Bish, ik hap naar adem??? Dokter heeft me half uurtje daarna teruggebeld en me op het hart gedrukt dat ie snapt dat ik moet werken in de zorg, maar dat ik morgen echt een tandje terug moet doen. Het klinkt als bronchitis-ish.
Ik ben zo bang… Ik wil dit niet…
…weg…
Ach Denk ook aan jezelf alsjeblieft.
Huh maar mensen hebben daar toch ook toegang tot het internet?
Zullen we dit even niet doen want hier raak ik van in de stress, maar is “via via”.
In Big Brother toch niet?
@anon44204370 ik zou eigenlijk in juli afstuderen maar alles staat nu een beetje op losse schroeven omdat ook nog niet bekend is of er iets vervangends komt voor de tentamens en bij mijn studie ook geen lessen online komen. In principe kan ik me ook niet meer inschrijven voor vakken dit jaar, maar zelfs als ze dat toestaan is het natuurlijk maar de vraag wanneer het onderwijs weer wordt opgepakt. Maar wel thanks voor de tip want aan die optie had ik nog niet gedacht. Ik kan het in ieder geval bespreken.
Ja klopt. Ik ben niet zo huiverig maar tegen deze man ingaan… niemand wil bij ons naar kantoor komen maarja
Ja en dat er ook op je wordt neergekeken dat jij “zo overdreven doet” alsof jij dan degene bent die het verkeerd heeft begrepen of zo
In Nederland wordt je niet als zorgverlener opgeleid om met gevaar voor je eigen leven (lees nauwelijks mondkapjes) in de zorg te werken en jezelf bloot te stellen aan een nieuwe ziekte. Je wordt in nl opgeleid om zo veilig mogelijk te werken, wat nu nauwelijks nog mogelijk is. Extra financiën heb ik niet nodig nee.
Ja maar als je niet komt mogen ze wel je salaris inhouden omdat het wordt gezien als werkweigering. Werkgevers zijn gewoon de baas.
Wilde nog even hier een update geven. Hij is inderdaad positief getest op corona. Hij ligt nu helemaal geïsoleerd, niemand mag op bezoek.
Zit zelf ook binnen uiteraard nu de komende tijd. Het gaat gelukkig al ietsjeee beter, zijn longen toonden een beetje verbetering dus dat is positief. Koorts is weg gelukkig en hij heeft weer een beetje praatjes via de app.
Maar hij is echt ernstig verzwakt, dit gaat nog weken duren en hij moet er nu echt niets bij krijgen. Al met al heel heftig dus maar we bekijken het positief!
Nou nee mijn werkgever zegt dat ik thuis mag werken dus dat doe ik ook