Coronavirus #2

Nou oké mijn werkgever zegt dat dat niet mag dus wat

Ja dat lijkt me inderdaad heel kut en idd snap dat het dan als werkweigering wordt gezien

Ja maar ik wil me juist wel graag aan de regels houden en thuis werken en heb ook huilend op kantoor gezeten vandaag. Baas vindt het allemaal maar onzin en “dan ga je toch boven zitten”

Heel veel sterkte! Er wordt nu goed voor hem gezorgd, ik hoop dat hij snel weer de oude is.

1 like

Ach, we doen gewoon ons werk.
Ik had pas een dienst van 10 uit Ipv 8.
Maar daarna 2 dagen vrij, dus geen probleem.

Sterkte!! Word jij nou ook getest?

1 like

Heel veel sterkte! Al fijn dat het al beter lijkt te worden.

1 like

Zo, vandaag gewerkt in de Corona epicentrum. Enorm trots op mijn collega’s die het allemaal zo goed mogelijk te werken en alle patiënten zo goed mogelijk op vangen. Wel heftig, hoe ziek sommige Corona patiënten zijn.

56 likes

Aw wat shit :pensive: daarom had ik dus gehoopt op een wat duidelijkere boodschap, dat had jouw positie wat versterkt

Het deed mij gelijk denken aan de serie ‘the last ship’.
Dat je uit die isolatie komt en dat dan blijkt dat de halve wereld vergaan is.

5 likes

Zo ziek inderdaad. Had inderdaad ergens gelezen dat ze van niks wisten, maar nu ook nog een liveshow eromheen? Wow dat kan echt niet, en waarschijnlijk kijkt de hele wereld er nog naar ook

2 likes

Ik herinner me vaag dat dit ook gebeurde in Big Brother BE toen tijdens 9/11.

2 likes

Ik word uit Panama gehaald en moet naar Cuba, daarna hopelijk naar Parijs en daarna naar Amsterdam… Dit kan op heel veel manieren fout gaan en eerst maar eens zien of de vluchten niet alweer geannuleerd worden. (Mijn twee andere ‘evacuatievluchten’ zijn eerder geannuleerd)

30 likes

Heel veel sterkte :heart:

1 like

Sterkte :hearts: Fijn dat hij weer een beetje praatjes krijgt, hopelijk loopt zijn herstel goed

1 like

Ik vond de toespraak van Rutte toch veel krachtiger dan die van onze koning. :sweat_smile:

3 likes

Nee, zelfs mijn moeder wordt niet getest (en die werkt in de zorg en heeft hem intensief ‘verpleegd’). Alleen de kritieke gevallen testen ze nog geloof ik zodat ze die kunnen isoleren en goed kunnen behandelen!

Ik dacht even ‘heh, maar WA heeft toch niets gezegd?’ tot ik me realiseerde dat België ook een koning heeft :rofl:

4 likes

Succes! Hopelijk lukt het

1 like

En wat hadden we er maanden geleden aan kunnen doen?