Ik krijg steeds meer het gevoel dat onze vakantie in juli (die al 2000+ gekost heeft) in het water gaat vallen .
Tuurlijk, het is niet het einde van de wereld, en er spelen op dit moment veel ergere dingen, maar toch wel kut als het zo zou zijn.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat onze vakantie in juli (die al 2000+ gekost heeft) in het water gaat vallen .
Tuurlijk, het is niet het einde van de wereld, en er spelen op dit moment veel ergere dingen, maar toch wel kut als het zo zou zijn.
Ik ook, wij gaan naar Canada en als ik dat geld kwijt raak zit ik wel in de shit want ik heb al verdomd weinig en heb daar 2 jaar voor krom gelegen. Maar ja… In China is de piek er nu ook af dus wie weet. maar ik ga er maar vanuit voor mezelf dat het niet doorgaat, dan kan het alleen maar meevallen.
Ik baal ook nog steeds van mijn Londen eind maart die nu niet door gaat. En er zijn nu echt veel ergere dingen maar t was wel even niet leuk.
Ik ook Canada :’(
Universal Pictures will make its movies available on home entertainment the same day as they hit theaters. The change will begin with Trolls World Tour on April 10th. The Invisible Man, ‘The Hunt,’ and ‘Emma’ will be available on-demand as early as Friday, March 20th.
Oooh, hoop dat dit ook in Nederland te gebruiken is en dat meer gaan volgen
Yep, same voor mijn vakantie (en bruiloft van een vriendin) op Bali in augustus.
Het is niet het eind van de wereld, het is nog een aantal maanden verder, en we weten niet hoe het loopt. Maar het zit toch wel steeds in m’n achterhoofd.
Oh toevallig! Heb ergens wel het gevoel dat het een van de eerste landen zou kunnen zijn die weer ‘open’ zou gaan vanwege de grote afstanden en minder makkelijke besmettingen. Maar tegelijkertijd moet hun piek wss nog komen
Ik ben maar al te blij dat we dit jaar niet weer naar Amerika gaan, dan had ik het nu al opgegeven met die oranje Trump. Ik heb ook vrij veel hoop in Canada. Maar goed, met hoop schieten we ook niet zoveel op. Dan komt het waarschijnlijk 10x zo hard aan.
Fingers crossed voor ons.
Ik wil the invisible man zien!
Als er nog iemand is die spelletjes wil doen, we proberen wat te regelen in de chat want onze gamesmaster is naar bed!!
Je bent terug! Leuk! Minder leuk moment maar alsnog leuk
Het valt me op dat sommige mensen er echt nog steeds helemaal niets van begrijpen. Mijn vriend is nu met een vriend aan het bellen, en die snapt niet waarom we nu binnen moeten blijven ‘want we worden toch allemaal ziek’.
Heb je uberhaupt wel geluisterd vraag ik me dan af?
Ja ik was eigenlijk al een beetje bang dat mensen dat eruit zouden halen, was misschien wel goed geweest als de andere kant toch nog even werd benadrukt
Oh nee Het westen? Zo mooi. Nog altijd mijn lievelingsreis. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat het door kan gaan.
Ahh ik zou ook naar Londen eind maart.
Hopelijk kan t gewoon verzet worden allemaal.
Zou eigenlijk ook verhuizen over 2 weken maar nu word daar alles ook van verschoven.
Niks aan te doen
M’n man werkt nu 1,5 week thuis en hij werkt zo op mijn zenuwen Met de kinderen vermaak ik me wel, maar ik vraag me echt af hoe ik het nog (minimaal) 3 weken met hem uit ga houden zonder knallende ruzie te krijgen
Een kapsalon hier blijft open en schrijft: “de gezondheid van onze werknemers en klanten heeft onze hoogste prioriteit.”
Waarom ben je dan open!!
Oh Denver is ook best leuk. Ik ben daar ooit geweest voor een congres. Mooie bergen er omheen en een open air / amphitheater.
Dit is té leuk
Misschien een domme vraag maar als een land in lockdown is, kun je er dan nog wel uit? Mijn vader zit in Frankrijk en komt zaterdag terug.