Coronavirus #2

Universal Pictures will make its movies available on home entertainment the same day as they hit theaters. The change will begin with Trolls World Tour on April 10th. The Invisible Man, ‘The Hunt,’ and ‘Emma’ will be available on-demand as early as Friday, March 20th.

Oooh, hoop dat dit ook in Nederland te gebruiken is en dat meer gaan volgen

11 likes

Yep, same voor mijn vakantie (en bruiloft van een vriendin) op Bali in augustus.

Het is niet het eind van de wereld, het is nog een aantal maanden verder, en we weten niet hoe het loopt. Maar het zit toch wel steeds in m’n achterhoofd.

1 like

Oh toevallig! Heb ergens wel het gevoel dat het een van de eerste landen zou kunnen zijn die weer ‘open’ zou gaan vanwege de grote afstanden en minder makkelijke besmettingen. Maar tegelijkertijd moet hun piek wss nog komen

1 like

Ik ben maar al te blij dat we dit jaar niet weer naar Amerika gaan, dan had ik het nu al opgegeven met die oranje Trump. Ik heb ook vrij veel hoop in Canada. Maar goed, met hoop schieten we ook niet zoveel op. Dan komt het waarschijnlijk 10x zo hard aan.

Fingers crossed voor ons.

1 like

Ik wil the invisible man zien!

4 likes

Als er nog iemand is die spelletjes wil doen, we proberen wat te regelen in de chat want onze gamesmaster is naar bed!!

Je bent terug! Leuk! Minder leuk moment maar alsnog leuk

3 likes

Het valt me op dat sommige mensen er echt nog steeds helemaal niets van begrijpen. Mijn vriend is nu met een vriend aan het bellen, en die snapt niet waarom we nu binnen moeten blijven ‘want we worden toch allemaal ziek’.

Heb je uberhaupt wel geluisterd vraag ik me dan af?

7 likes

Ja ik was eigenlijk al een beetje bang dat mensen dat eruit zouden halen, was misschien wel goed geweest als de andere kant toch nog even werd benadrukt

1 like

Oh nee :frowning: Het westen? Zo mooi. Nog altijd mijn lievelingsreis. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat het door kan gaan.

Ahh ik zou ook naar Londen eind maart.
Hopelijk kan t gewoon verzet worden allemaal.

Zou eigenlijk ook verhuizen over 2 weken maar nu word daar alles ook van verschoven.
Niks aan te doen

1 like

M’n man werkt nu 1,5 week thuis en hij werkt zo op mijn zenuwen :sweat_smile: Met de kinderen vermaak ik me wel, maar ik vraag me echt af hoe ik het nog (minimaal) 3 weken met hem uit ga houden zonder knallende ruzie te krijgen :joy:

14 likes

Een kapsalon hier blijft open en schrijft: “de gezondheid van onze werknemers en klanten heeft onze hoogste prioriteit.”
Waarom ben je dan open!!

16 likes

Oh Denver is ook best leuk. Ik ben daar ooit geweest voor een congres. Mooie bergen er omheen en een open air / amphitheater.

1 like

Dit is té leuk

Misschien een domme vraag maar als een land in lockdown is, kun je er dan nog wel uit? Mijn vader zit in Frankrijk en komt zaterdag terug.

Een volkstoespraak is ook geen nieuwsmededeling, het was niet de bedoeling dat er praktisch nieuws in zat. Dat krijgen we wel op andere manieren, via persconferenties en de media. Dit was om het volk voor te bereiden op wat komen gaat en moed in te praten, meer een psychologische aangelegenheid dan een informatieve.

20 likes

Wij gaan morgen ook iedereen bellen en zorgen dat we elke dag tussen 9 en 11 beschikbaar zijn voor extra instructie/uitleg via de telefoon (we sturen instructiefilmpjes die we een dag van te voren voor rekenen, taal en spelling maken) Geeft zo’n nuttig gevoel om dit in elk geval te kunnen doen! Het beste ervan maken!

2 likes

Ik wilde For Sama gaan kijken afgelopen weekend (via Picl) maar toen wist ik uiteindelijk niet of het wel zo’n goed idee was. Of het me juist nuchter zou maken van joo je hebt te eten, hoeft niet bang te zijn voor bommen op je dak etc, wees blij met wat je hebt. Of dat het juist mijn paniek zou vergroten. Wat er daar op beeld staat is sowieso al ongelooflijk triest en weet niet of dat echt mijn humeur beter zou maken.

@Kaarsgeur gaat alles goed met je? :astonished: