Dat vraag ik me ook af!
“Mijn” keten heeft iets op Facebook staan over dat we fysiek contact zoveel mogelijk vermijden? Que? Leg je personeel maar even uit hoe dan.
Dat vraag ik me ook af!
“Mijn” keten heeft iets op Facebook staan over dat we fysiek contact zoveel mogelijk vermijden? Que? Leg je personeel maar even uit hoe dan.
Ik ga in Juni met mijn vader naar Amerika, mijn opa bezoeken, maar ben er bang voor. Heb mijn opa 4 jaar niet gezien en dit is waarschijnlijk de laatste kans
Maak me zorgen! Heb je Corona? Was het hyperventilatie of ga je niet goed? Heb je hulp nodig?
Net de knoop doorgehakt, morgen al mijn spullen ophalen uit het land waar ik werk en meteen weer terugrijden naar NL. Rest van de maand hopelijk thuiswerken. Vind dit zo’n raar gevoel, ik ben toevallig in NL (al lang geleden gepland) en nu keer ik niet eens meer normaal terug, kan niet de laatste dingetjes nog doen, niet fatsoenlijk afscheid nemen van mensen waar ik super close mee ben geworden
Maar durf het niet aan nog langer te wachten met grenzen die sluiten/grenscontroles. Ik snap alles wel maar voel me zo gek, week geleden zat ik nog “nietsvermoedend” in kantoor.
Ik snap dat je je zorgen maakt maar er is denk ik weinig wat we nu kunnen doen. Misschien dat iemand die haar in het “echt” kent een berichtje kan sturen, maar waarschijnlijk (hopelijk) ligt ze gewoon te slapen.
Alles is op elkaar afgestemd. Zelfs…de chips!
Over Lego gesproken. Ik heb Hogwarts hier nog in de doos staan, want steeds geen tijd gehad
Als iemand haar in het echt kent wilt die haar dan een berichtje sturen?
Als ze Corona heeft, is het dan zo heftig? Ik schrik hier van
Ik ken haar niet en ben geen arts, maar ik heb paniekaanvallen met hyperventilatie gehad die exact klinken zoals zij beschreef.
Ik heb geen idee of het zo heftig kan zijn. Hopelijk hebben we snel duidelijkheid en gaat het goed met haar!
Ik denk trouwens dat het voor jou beter is ok hier niet meer nee te lezen. Volgens mij heb ik wel vaker berichtjes van je gelezen dat je heel angstig bent. Denk dat dit topic dan niet helpt . Take care
Ik sluit mij morgen even af van het forum en alle nieuwsmedia. Vandaag was ook weer super heftig en emotioneel. Ik denk dat een dag rust nemen wel wat perspectief kan bieden. Dat heb ik nu even niet en dat is echt heel beangstigend. Blijf rustig en blijf binnen.
Ik ben heel angstig dat klopt…
Maar ik vind het ook fijn om mee te lezen omdat de meeste hier nuchter zijn en ik daardoor een beetje uit mijn cirkel kom.
Af en toe worden er ook dingen geplaatst waar ik van in paniek raak maar dan reageer ik ook.
Lief van je dat je dat zegt
Maar alleen met mijn angsten zijn is ook kut. Kan mijn ouders nu ook niet zien dus probeer hier en daar wat geruststelling te vinden
Het stomme is dat dit scenario mijn angst scenario was een paar weken terug. Ik was hier al doodsbang voor…
Dus ik loop een stapje voor en ben nu wat rustiger en heb het al een beetje geaccepteerd ofzo. Stom hè?
Helemaal niet stom! Ik begrijp het juist heel goed. De realiteit is minder “eng” dan de angst.
Mocht je ooit met een nuchter iemand willen praten, mag je me altijd een pb sturen
Dankje
Ik vraag me af hoe mensen hier tegenaan kijken die hun kinderen niet laten vaccineren. Of zijn dit de mensen die nu grote groepen gaan opzoeken en zich niet aan de maatregelen houden?
Wat fijn om te lezen, vroeg me al een paar keer af hoe het met je ging. Fijn dat je wat rustiger bent. En als je hier even geruststelling nodig hebt of een nuchter woord ben je natuurlijk altijd welkom.
Ik herken het laatste wat je zegt ook wel trouwens, ik was eerst wel een beetje geobsedeerd hierdoor (niet echt in paniek though) maar heb ook het gevoel dat het nu best wel is geland en ik dit verder relatief probleemloos heb geaccepteerd als de nieuwe levensmodus voor komende tijd. Ben er veel ontspannener onder dan een paar dagen geleden, heb ook het gevoel dat ik wat ‘voorloop’ op vrienden die er pas later een beetje mee bezig waren en nu pas realiseren dat dit echt is. Hoop dat dat voor andere mensen wellicht ook nog komt, die berusting.
Gvd ik maak me zo zorgen om alles maar moet wel 10 uur per dag op een kantoor werken. En nee zeker geen belangrijke sector nu. Mijn collegas (80 ongeveer) maken zich ook nergens druk om en vinden het maar lollig dat ik mn handen en mn bureau ontsmette. Ik kan ook niet verlof nemen oid
Haha ja zie jou aardig vaak posten hier, maar ik ben zelf ook een beetje geobsedeerd. Maar meer uit fascinatie dan angst.
Tuurlijk, dit is allemaal nieuw voor ons, we zijn dit niet gewend en we hebben er geen controle over. Dan is het logisch dat mensen zich zorgen maken. Maar wij leven in één van de landen die het beste voor ons kan zorgen, met een hele goede gezondheidszorg en waar iedereen een zorgverzekering heeft.
Dat er doden vallen is niet te ontkennen, maar dat percentage had ook vele malen hoger kunnen zijn. Experts zitten er bovenop, ze doen wat ze kunnen. Niemand is perfect, maar de natuur kan je ook niet compleet tegenhouden. Eigenlijk kan je nu alleen richtlijnen volgen en afwachten, en misschien proberen mensen in je omgeving te overtuigen van het nut van het volgen van de richtlijnen.
‘Er zullen sowieso doden vallen, veel mensen zullen persoonlijk geraakt worden, en er zal een enorme economische impact zijn’ klinkt misschien niet echt opbeurend, maar het is wel de realiteit. En als er later een veel dodelijker virus komt, dan hebben we hier ook heel veel aan gehad. Dus dan maar beter de waarheid onder ogen zien, en uiteindelijk komt het meeste (zoals de economie) wel weer goed.
Ah, dit bericht had ik even nodig na vandaag. Ik merk dat ik door al het nieuws, en de mooie initiatieven die vanuit de samenleving zijn opgezet en natuurlijk de toespraak van vanavond heel geëmotioneerd ben dus dat had ik even nodig
Ik twijfelde hier ook wat over, maar ik heb toch net nog maar wat besteld. Of het nu voor mij is of voor iemand anders, ze zullen toch wel op pad moeten. Plus ik ga steeds zeggen dat ze het beneden in de gang kunnen zetten ofzo.
Ik heb een puzzel en een pak klei besteld. Verder heb ik nog een boel boeken die ik wil lezen, films/series die ik wou kijken, schildergerief en ander knutselgerief, dus ik kan wel even verder!
Edit: misschien is iets al Wreck This Book (of hoe heet het) ook een leuk ideetje!
Ja maar hij gaat wel hartstikke lekker