Coronavirus #2

Toen Rutte groepsimmuniteit zei moest ik wel even denken aan Wie is de Mol?

72 likes

En net zoals bij WIDM zijn er dan twee sukkels die het niet willen en zich er niet aan houden :sweat_smile:

19 likes

Oeps sorry je hebt gelijk. :flushed: Gênaaaant.
Blijkbaar mogen kinderen wel met elkaar spelen omdat het aantal besmettingen onder kinderen laag is. Ik lees alleen wel dat wordt aangeraden dat ouders toezicht houden zodat ‘kinderen elkaar niet te veel aanraken’ omdat kinderen wel ouderen kunnen besmetten.

1 like

Dit was in het NOS-journaal ook. Dat blijft mijn nummer 1 bron!

1 like

Ja ik zou ook zeker kinderen proberen weg te houden bij grootouders etc. Maar laat ze gewoon lekker buiten spelen op een verantwoorde manier.

1 like

Ik wil dus al een tijdje een nintendo switch, maar ben nooit zo veel thuis dus dacht altijd dat het zonde is als hij straks gaat verstoffen. Nu dacht ik hem van de refund van onze vakantie te kunnen kopen, want ja je moet wat: is dat ding overal uitverkocht behalve bij de Coolblue die hem voor 80 euro meer verkopen. Luxeprobleem dit, maar ik baal even. Net was hij echt 1 minuut online leverbaar bij mediamarkt, en weer uitverkocht

3 likes

#cancelled

2 likes

dat is zuur, ik zat er ook nog over na te denken. baalde al dat ik die amazon actie had gemist waar hij 200 of 250 was. laat maar zitten voor nu dan, heb m’n oude DS nog ergens liggen

2 likes

Amazon al geprobeerd?

Ik werk dus thuis sinds vorige week, maar mijn stoelen zijn hier echt niet geschikt voor. Mijn rug doet nu al zo zeer.

We gaan proberen een vrijmibo online te doen. Iemand nog ideeen voor leuke online spellen? Met veel mensen :stuck_out_tongue:

4 likes

Ik wil dus niet bij Amazon kopen vanwege hun personeelsbeleid. Vind het prima om de marktprijs te betalen als ik dat niet steun.

Wij gaan trouwens vanmiddag de bureaustoel van kantoor ophalen, hier hetzelfde probleem

3 likes

Daar heb je ook wel gelijk in ja.

En misschien moet ik inderdaad ook nog even een bureaustoel ophalen, dit is geen doen voor nog drie weken.

1 like

Dat zou echt geniaal zijn, de leeftijdsgenoten krijg ik nog wel mee maar ik denk niet dat dat geldt voor de oudere generatie :wink: al zie ik het nu wel helemaal voor me

1 like

Een pubquiz via kahoot?

5 likes

Dat van bezoek staat ook op de site van RIVM

Op bezoek

• Een kopje koffie bij je vriend of vriendin? Dat kan. Maar ga zo min mogelijk op bezoek bij ouderen en mensen met verminderde weerstand.
1 like

Ik snap echt niet hoe er zo veel nieuwe besmettingen elke dag in Italië kunnen zijn. Dat land zit al dagen in lockdown, hoe kan dit nou toch.

Ik vind het zo erg voor jullie, deze onduidelijkheid. Sorry, hier heb je natuurlijk helemaal niks aan. Hoop echt heel hard dat jullie snel weer samen zijn

2 likes

Ik kan me nu even niet herinneren of die lockdown al minstens 2 weken duurt?

Je zegt het zelf al: dagen. Incubatietijd kan langer zijn dan dagen, dus het resultaat van de lockdown zie je pas op een later moment (hopelijk)

1 like

Ja ik was misschien ook niet helemaal duidelijk.
Maar ik lees hier heel veel dat iemand niet meer met anderen wil/durft af te spreken. Maar als je beiden jong bent en geen klachten hebt en dus de 1,5m afstand respecteert is het (voor nu) dus geen probleem. Al begrijp ik dat je er voor kiest om wel thuis te blijven hoor.

3 likes