Coronavirus #3

Heel herkenbaar (hoogzwanger) en met je verhaal eens, ben ook zo bang voor nieuwe maatregelen na vanavond. Lees al wat over ideeĆ«n om thuis te moeten bevallen bij niet-medisch zijn. Of dat als je dan toch (bij poliklinisch) in ziekenhuis wilt bevallen dat dan zonder partner moet. Nou aub niet…

4 likes

Sorry voor dubbelpost, maar hoe kom ik ook alweer bij de chat? Dank!

Ik ben vast blind maar ik zie de URL nergens staan?

ik zie ook niets. ook niet op de homepage

Yes ik ben blij :stuck_out_tongue:

Krijg net telefoon. Deze arts blijkt nu dus Corona te hebben. :roll_eyes:

67 likes

Horeca nou dicht tot 1 juni? Ik snapte het antwoord niet :nerd_face:

Ik snap er niks van, geld thuiswerken onder ā€œsamenkomstenā€?

Hee, als je wilt chatten of een keer wil videobellen of een spelletje virtueel spelen (Wordfeud of wat je wilt) laat het me maar weten.

Wonen je ouders dichtbij? Wanneer ze niet in een risicogroep zitten zou je moeder misschien wel bij jou even langs kunnen?

Zelf heb ik veel aan mediteren en vooral social media zo veel mogelijk ontwijken. Vind de gezellige mensen die bordspelletjes spelen ook niet leuk om te zien nu…

4 likes

Was idd heel vaag! Snapte dit ook niet

Wanneer zelfs journalisten niet goed luisteren. ā€œFacepalmā€

9 likes

Gek dat voornamelijk de jongeren aangesproken werden over schijt hebben aan de 1.5m regel, de boomertjes kunnen er namelijk ook echt wat van

30 likes

Huh, waarom kwam het NOS Journaal ineens tussendoor? De andere ministers gingen toch ook nog vragen van de pers beantwoorden?

4 likes

En hoezo werd de persconferentie afgekapt midden in de zin.

4 likes

Zegt ie nou net even snel dat je alleen nog maar alleen boodschappen mag doen? En ook niet meer samen een wandelingetje oid mag maken?

Wowww ik vind het wel heftig hoor.
Events die allemaal niet doorgaan. Thuiswerken tot 1 juni (toch?)
Ik zou eind mei op vakantie gaan, kan ik ook wel vergeten. Zit ik dan 3 weken thuis :’) Mag mijn verlofdagen niet meer inleveren.

En misschien minder noodzakelijk, maar ik ben single en moet 1,5m afstand houden van iedereen. Maanden geen knuffel ;/

2 likes

Oh ik bedoel, blijven we nu tot 1 Juni thuiswerken, of valt ā€œop kantoorā€ ook onder een bijeenkomst?

En nog steeds kan ik gaan werken in een winkel in de binnenstad…

5 likes

Ik wil zo graag werken jongens

Mijn moeder moet morgen gewoon naar haar werk om examentraining te geven :rage: