Coronavirus #4

ja en dan moet je dus 3 treinen wachten tot je in kan stappen, samen met 300 anderen op het perron.

10 likes

Lijkt me ook best gek als je op het station staat en iedereen mondkapjes draagt.

1 like

Volgens mij hadden ze niets gezegd over bezoek ontvangen, of heb ik dat gemist?

1 like

Milde biecht hiero: ik vind het jammer dat de kappers open gaan omdat ik benieuwd was naar de uitgegroeide kapsels van Rutte en Hugo.

57 likes

Die vraag behandelen ze nu

Ja omdat die 1,5 m dan niet haalbaar is doen we maar wat. Voor het idee

1 like

Ik verf t mooi nog een paar keer zelf, heb niet voor niks die literfles developer gekocht. Wacht wel even af hoe het gaat met die cijfers.

3 likes

Ik ben echt verbaasd haha.
Niets afwachten wat openen van A doet voor we over gaan op B.

Maar goed - er zal over nagedacht zijn.
Wel gek overigens om eind juni de hogescholen/MBO weer open te doen? Voor die 2 weken :’)?
Ja voor examens wel handig maar dan gaat er toch geen college meer gegeven worden? Of wordt er dan toch verwacht langer door te gaan?

7 likes

OH en? Hij stond al op die Margriet show

Ik vind het zo tegenstrijdig dat je maar 3 pers visite mag hebben of dat een sportschool niet open mag onder het mom van zweten en smerige toestellen… maar een zweterig Café met in je nek hijgende dronken mensen die nergens om denken mag met een max van 30 pers wel open

7 likes

Persoonlijk vind ik volgordes ook apart. Had verwacht dat scholen toch wel het belangrijkste zijn.

3 likes

Nja ik denk dat als er iemand in de trein zit bijv tegen over me met het virus en die niest. Dan gaat mijn zelf in elkaar geflanste mondkapje met kek printje dat virus niet echt tegenhouden denk ik.

3 likes

Oh ja maar ik doelde op dat we niet afwachten wat de opening van de scholen doet of de sport mogelijkheden voor de jeugd. Maar meteen ook volwassenen sport buiten en contactberoepen open

1 like

Scholen gaan toch ook ongeveer als eerste open?

Alleen het hoger onderwijs niet maar probleem daarbij is dat veel mensen met het ov moeten komen dus dat valt daardoor eigenlijk in een andere categorie dan lager en voortgezet onderwijs.

1 like

De zorg heeft ook echt geen adempauze gehad. Het neemt nu af maar het is nog druk. En dan nu de mogelijkheid tot 1700. En de reguliere zorg die weer opgebouwd zou kunnen worden, gaat nu ook weer wegvallen bij een stijging

4 likes

Of zei die dit nou niet goed, want nos heeft het alleen over terrassen en culturele instellingen

Nee, vanaf maandag mag je volgens mij al weer sporten (& dan ook de scholen). Of het was 15 mei, althans niet pas 2wkn later…
En de contact beroepen beginnen ook maandag weer toch?

Direct een afspraak gemaakt voor mijn wenkbrauwen. Ik ben stiekem wel blij dat dat weer kan.

Ik zie dat rij-instructeurs ook onder contactberoepen vallen. Benieuwd wanneer en hoe ik dan weer mijn rijlessen kan oppakken, en of het CBR ook weer examens gaat afnemen (hoefde nog maar een paar lessen).

6 likes

Ik heb het over middelbare MBO en hbo. Had verwacht dat die sneller zouden mogen dan een kapper e.d.

5 likes