zin in, hoogzomer met een sjaal voor je mond in de trein haha
Mja het idee is wel dat je dus 1,5m afstand houd in cafés, voor zover mogelijk dan 
Haha ja ooit een café gezien waar dat lukt 
Yesssss dinsdag naar de kapper bye bye corona coupe
Thanks!
Ik mis wel het kopje ânaar kantoorâ? Thuiswerken tot einde van het jaar is echt mijn nachtmerrie. Maar ben bang dat die werkelijkheid gaat wordenâŠ
Pff nou, ik had voor de lol zoân mondkapje van een sok gemaakt (met een gekleurde hiel dus net of ik een grote roze mond heb
) maar Pff, zo warm.
haha jaa hou op. gelukkig zit er dan in ieder geval niemand naast je
https://www.achmearechtsbijstand.nl/diensten/corona-sportschool-gesloten-moet-ik-betalen
volgens mij mogen ze niet zomaar blijven incasseren zonder alternatieven te bieden. Als het echt zoveel geld per maand is, zou ik er misschien toch werk van maken.
Sws anderhalve meter gaat in de supermarkt toch ook altijd fout. Als ik door de Lidl waggel en ik kom een tegenligger in het gangpad tegen dan zit daar geen 1.5 meter tussen. Niet dat ik dat heel heftig vind, maar alles van 1.5 m af laten hangen is gewoon een beetje een farce
Ja dit idd. Is een sjaal of zoân buff dan ook goed? Die heb ik voor tijdens het hardlopen in de winter, dus wel in huis.
En kinderen dan? Mijn peuter heeft welke vorm van mondkapje binnen 1,5 seconden alweer afgetrokken.
Top! Ik kon deze niet vinden op de website.
Vind het zo kut voor mân Crossfit box. Ze gaan failliet over een maand of 2 als ze dicht moeten blijven. En dan zitten we wel allemaal biertjes te drinkenâŠ
Ik hoop dat er compensatie komt of zo, al die sportscholen redden het zo nooit.
Misschien dat ze het buiten kunnen organiseren? Dat mag nu wel weer namelijk.
Dus ik mag mijn hele klas op het terras gaan zitten, maar ze mogen niet allemaal in de klas komen 

Hahaha! Ik ga mijn lessen op een terras geven 
Ik denk dat je de verkeerde tagt?
Hier staat toch niets over bezoek ontvangen? Alleen vermijd groepen van meer dan 10 personen
Dit is zo goed gezegd en ook mijn grote ergenis en angst!
En Rutte doet in mijn mening te erg of we het allemaal oh zo goed doen wat gewoon weg niet waar is! Ik noem dat je kop in het zand steken. Zelfde met het antwoord op de vraag over dat het in de supermarkt ook al moeilijker wordt om afstand te bewaren en hij doodleuk antwoord met: dat was in het begin zo maar nu niet meer⊠