Coronavirus #4

Wow dit had ik nog niet gezien…
Dit is alleen niet strafbaar volgende die verordening geloof ik

Joeh echt medelijden met je in je dikke villa in het Zgooi

26 likes

Misschien ben ik spuit 11 maar die zullen ze waarschijnlijk alsnog intrekken. Tweede kamer heeft vandaag naar buiten gebracht dat studenten ook een huishouden vormen.

1 like

Wtf de markt gaat hier morgen gewoon weer open?! Ik hou mijn hart vast. Ik vind dit echt super eng werken.

Hier is de markt zelfs niet eens dicht geweest… Snap echt niet dat dat kan/kon

1 like

Serieus?! Dat is echt erg, deze is gelukkig aI die weken dicht geweest. Echt bizar! Natuurlijk is het echt ontzettend rot voor alle marktkooplui, maar dit lijkt me toch echt een broeinest van corona? Het is ook echt een ontzettend grote markt normaal gesproken.

Ik woon niet samen met mijn vriend en heb hem nu 7 weken niet gezien maar als het goed is ga ik hem morgen eindelijk weer zien

7 likes

@traveljunkie hier ben ik eerlijk gezegd ook een beetje bang voor. Je kunt alleen maar hopen dat we als land wijs genoeg zijn om de teugels weer aan te trekken als het nodig is.

@Damnatio dat is wel goed dat ze het zo aanpakken. Het blijft natuurlijk wel eng, maar het is wel een geruststelling dat ze er goed mee omgaan. Sommige dingen kan je ook echt niet voorzien voordat je weer in de praktijk bezig bent.

1 like

Weet iemand hoe het nu zit met grenzen tussen België Nederland? Ik moet binnenkort wat ophalen in België maar ik weet niet of de grenzen nou weer open zijn ivm die versoepeling. Ik lees van niet, maar bij Maastricht weer wel??

Oh ja webcamseks. Wat een volkomen veilig alternatief! Moest wel hard lachen om dat samen masturberen. Heel gezellig met 1.5 meter afstand.

19 likes

Ik wil het vragenuurtje terugkijken, was om 14.15 uur.
Het staat nog niet op Mark zn youtube en de links van rtl werken ook niet :(.
Heeft iemand een linkje?

Wat ik hier in België in het nieuws las is dat de grens minstens tot 8 juni gesloten blijft voor niet essentiële verplaatsingen.

5 likes

Op het YouTube-kanaal van de NOS staat het wel toch?

1 like

Haha ik vind het wel schattige opties. Ze kunnen natuurlijk ook niet zeggen fack it ga gewoon neuken. Telefoonseks en masturberen hartstikke leuk, maar een langdurige vervanging voor seks?

1 like

Thanks voor de info!
En verkeerde tag denk ik haha

1 like

Ja maar we hebben allemaal een opleiding gedaan hoor!!! :joy:

4 likes

Oh dankje dat wist ik niet!! Heerlijk bijdehante vragen op de achtergrond terwijl ik de sims speel :blush:

1 like

Ik sta echt perplex dat hier dus meiden zitten die hun vriendje al die tijd niet gezien hebben?! :scream:Ik woon getrouwd en wel samen, maar als dat niet zo was had ik echt schijt gehad hoor. Er zijn grenzen aan hoe braaf ik ben.
Gaan jullie nu dan ook 1,5m afstand houden als hij langskomst?

27 likes

Haha heerlijk. Direct in de familie app gegooid :joy:

@JeMoeder ik woon niet samen maar mijn vriend komt gewoon ieder weekend en woensdag na werk. Wij houden dan ook echt geen 1,5 meter. Hallo, hij slaapt gewoon bij mij in bed hoor…

1 like

Ik ga vaak de grens over doordat mijn vriend er woont. Dus dan mag dat. En na 22 u is er geen controle… ;)!

1 like