@Qwerty123 Ik denk dat je daar ook wel een punt hebt. Nu is deze markt wel altijd super druk, dus vond het wel verstandig dat ze hem gesloten hadden
maar zo druk als vandaag is wel enorm opvallend idd. Ik vond het eerlijk gezegd heerlijk rustig zonder die markt haha. Ik vond het wel rot voor alle marktkooplui die nu hun inkomsten moesten missen, maar serieus⊠ik snap echt niet wat die mensen bezielt om alsnog naar de markt te gaan als je zoân mensenmassa ziet? Ik zou echt direct omkeren. Zijn die mensen dan echt zo niet bang om het te krijgen of voelen ze zich dan echt zo onoverwinnelijk? Ik snap het echt niet 
@Brum Dit is helaas het hele probleem. Op zich lag het niet aan het protocol dat de markt aan hield, maar aan alle eigenwijze mensen. Ik had ook handhavers gezien, maar er stond zoân ontzettende mensenmassa dat het bijne niet te doen was ook. De anderhalve meter samenleving zou op zich in theorie wel te doen moeten zijn, maar in de praktijk lijkt het gewoon bijna niet te werken. Bij mij op mijn werk hebben we ook echt ontzettend veel voorzorgsmaatregelen genomen, maar nog steeds lezen mensen over de plaatjes heen, gaan ze alsnog langs de plastic gordijnen die duidelijk het gebied dat alleen voor het personeel is afbakenen. Ook gaan ze alsnog met zân vijven naar binnen terwijl we duidelijk hebben aangegeven dat je max. met twee mensen mag binnenkomen⊠Om nog maar niet te spreken over de 1.5 meter regel
Gisteren ging een vent lettelijk tegen mijn collega aan rijden om langs hem te gaan terwijl hij ook gewoon makkelijk opzij had kunnen gaan. Wat is er mis met sommige mensen?