Coronavirus #4

Ik denk na een maand of 2 niet meer

3 likes

Als je hulp nodig hebt mag je me altijd pb-en! Ben nog geen ster achter de naaimachine maar een mondmasker kan ik wel.

Ja ik vind dat ook heel stom, ik begrijp het wel maar dit vind ik wat overdreven, en dat zijn toch harde euro’s weer.

Ah thnx, ga het morgen weer proberen, het duurt nog even voor het 1 juni is

Ja dat lijkt me echt gewoon ronduit shit, ook voor opa en oma, daar wordt ik echt een beetje treurig van

Ik heb vandaag mn oudste kind in het echt gezien, ik had haar al niet meer gezien van begin maart af, ik was zo blij!

5 likes

Wij zijn vandaag voor het eerst sinds de crisis op bezoek geweest bij mijn schoonouders. Bewust in de tuin afgesproken. Maar ik werd zo ongeveer belachelijk gemaakt toen ik aangaf wel 1,5 meter afstand te houden. Ik vind het zo naar dat ik het gevoel heb overgehouden dat ik gek ben, terwijl wij ons juist gewoon aan de regels houden. Maar ja, die mensen hebben vannacht ook gewoon een kampeerfeestje in de tuin gehouden met twee andere huishoudens, zonder enige vorm van afstand. Daar komen we voorlopig dus niet meer.

@Ovenschaal ik wil je nog even bedanken voor je uitleg over het vaccin in dit topic! Mijn moeder en zusje zeiden vanmiddag allebei dat ze niet direct een vaccin zouden nemen en zouden afwachten wat de gevolgen zijn. Toen heb ik ze uitgelegd wat jij hier postte en ik denk dat met name het ‘het ergste wat kan gebeuren is dat het niet werkt of dat het maar beperkte tijd beschermt’ wel veel duidelijk heeft gemaakt. Ik denk dat ze er nu veel meer voor open staan dus dankjewel!

23 likes

nee hoor het ergste wat er kan gebeuren is dat bill gates er een chip in heeft gestopt

27 likes

Niet om paniek te zaaien, maar vorige week waren de cijfers telkens weer een klein beetje hoger dan de dag ervoor toch? Het verbaast me steeds dat ik niemand daarover hoor dus misschien heb ik t niet goed genoeg gevolgd? Weten jullie dat?

1 like

Eh, mag het überhaupt? Je moet toch aantonen dat je uit 1 huishouden komt? Althans bij veel accomodaties / vakantieparken wel…

Dat vroeg ik me dus ook al af. Maar ze hebben contact gehad met de eigenaars en die vonden het geen probleem, omdat het zo ruim is.

1 like

Eh oke…
Ja ik sta daar ook altijd als boeman in…
Toen de versoepeling kwam werd er meteen geroepen: nou dan gaan we maar “sporten” met de hele familie hè! Dat mag wel! Gezellig.

Joe :crazy_face:

1 like

Juist… Dank je wel, ik wilde denk ik gewoon even horen dat ik niet overdrijf

Wow dit is een goede

Dankje!:smile:

Oh shit ja en ik ben ook vergeten erbij te vertellen dat ze autisme kunnen krijgen

5 likes

Wat vinden jullie van de potentiële wijziging in het Noodpakket?

• of is dat al besproken en ben ik laat?-

Welke wijziging?:see_no_evil:

Over ontslag zonder boete?