Misschien is het al besproken maar snapt iemand dit? dit is toch precies wat nu nĂet mag?!
Volgens mij is dat met voorwaarde dat je 1,5 m afstand houdt.
Ja zoân onzin. Er was wel een verschil tussen samenkomsten en groepsvorming. Maar lag je in het park met drie mensen, inclusief 1,5m afstand, werd je alsnog gewaarschuwd of beboet. Rutte suggereert nu dat dat niet gebeurde.
Ik snap dat mensen nu wat vaker bij anderen thuis afspreken dan voorheen, maar in mijn omgeving gaat iedereen samen bordspelletjes spelen. Hoe kun je nu 1,5 meter afstand houden met een bordspel? Nu ben ik flauw en een pietlut.
Ja precies! Ik wil heel graag buiten met een vriendin en haar vriend afspreken, maar dit hebben we daarom al die tijd niet gedaan. En nu zegt Rutte dat dat al die tijd wel kon, terwijl je overal verhalen hoort dat je hiervoor beboet wordt
Je kan nu om tot 1 juni om zeker te zijn je sportkleding aantrekken
Volgens mij houden veel mensen aan dat hun hoofden op 1.5m afstand zijn en de rest van het lichaam niet. Ten minste, dat vond een vriendin toen ik haar geen dingen wilde aangeven.
Pff ja zo irri. Het rare is dat mijn vrienden normaal nooit bordspellen spelen maar het feit dat ze niet uit kunnen maakt een dit in hun los ofzo?
Wij komen tezamen, maar dit is geen groepsvorming
Een lied moet weerklinken voor Bethlehem
Christus geboren zingen dâengelenkoren
Hoop dat je ook niet mag roken op het terras
Vanaf april moest de gehele horeca rookvrij zijn en ik neem aan dat terrassen daar ook onder vallen, tegenwoordig mag je alleen paffen als er een aparte rookruimte buiten is waar personeel niet mag komen
OMG, zo hard gelachen hierom, geen idee waarom
Ja dat meen ik @kali ik vind roken gewoon heel aso op een terras en zeker deze tijd
Je moet wel 1,5 afstand houden van mensen maar iemand mag wel lekker rook in jouw richting blazen âŚ
Jaa ik lees het net, wel apart trouwens hoor! In ons bedrijf mag straks helemaal niet meer gerookt worden, alleen buiten. Rokende medewerkers moeten nu dus tussen de gasten gaan roken, dat wordt nog wat
Ik ben hier mega zwart wit in maar ik vind zelf dat ik met niemand rekening hoef te houden die rookt en zeker niet omdat diegene nu al veel minder kan net zoals de rest van Nederland
Juist in deze tijd waar de gezondheid van de medemens zo centraal staat zou het voor mij erg ongepast voelen dat iemand op het terras rookt
Maar dat is idd een hele andere discussie
Zullen we dan ook maar geen alcohol meer schenken op het terras, als gezondheid je argument is?
Maar dat is toch geen vergelijking? Roken is schadelijk voor mensen die in je omgeving zitten, alcohol drinken niet
Ik heb jullie discussie even gestolen voor deze poll:
Wel als je daarna met je aangeschoten hoofd de berm in rijdt en per ongeluk een fietser, wandelaar of ander voertuig meeneemt.
En daarom is een voertuig besturen als je drank op hebt ook verboden