Ik ben wel bang voor het failliet van het ‘feestcafe’.
Echt?
Ik zit op een terras een soepje te eten (mag hier al) en de eerste mensen die ook kwamen zitten zitten naast elkaar (collega’s) en de tweede mensen die aan komen hebben elkaar eerst even uitgebreid geknuffeld. Ook collega’s ik vraag me soms echt af of ik de gekke ben.
Dat is wel echt fijn. Maar ook nog wel vroeg denk ik om echt hoopvol te zijn? Maar ik word wel blij van dit soort berichten.
Net onderwijs gehad vanuit het Erasmus MC dat het fout nieuws is wat verspreidt us. Er is geen enkele aanwijzing dat de lichaamsreactie op hooikoorts en covid19 met elkaar verbonden zijn of elkaar tegenwerken of wat dan ook
Ik ga hier zo stuk om. https://amp.nos.nl/artikel/2334527-rutte-roept-jongeren-op-de-revolutie-te-beginnen.html?__twitter_impression=true. Rutte roept jongeren op om met ideeën te komen. 3 jongeren organisaties bundelen nog dezelfde nacht hun krachten en eisen een plek aan tafel en hij zegt direct: nee dat bedoel ik niet. Gewoon bottom-up, val mij niet lastig. Ik bedoel het praktisch.
Alsof de problemen van de huidige jonge generaties op te lossen zijn met de schooldirecteur en de gemeenteraad.
Nee, was een grapje. Vond het zo random hoe hij het benoemde en ken niemand die een feestcafe bezoekt.
Huh Zweden gaat ook niet super duper tof?
Dacht dat die alles zo “under control” hadden juist haha
Voor mijn gevoel blijven hele werelddelen buiten het nieuws qua updates. Ik hoor bijvoorbeeld nooit ook maar iets over geheel Afrika (behalve dat er vluchtelingen weer rechtsomkeert hebben gemaakt vanaf Spanje).
Pissen in flessen zoals Amerikaanse truckers doen . Koffie vanuit thuis mee in een warmhoudkan. Maar nee niet alles kan volledig Coronaproof zijn.
Plasketting? Al moet je die wel steeds ontsmetten dan.
Eens, en als het niet Coronaproof is misschien toch liever thuis blijven werken…
Haha dit is ook wat ik zei voor mijn kantoor. Ze willen dat er maar 1 iemand tegelijk naar de wc mag. Met normale bezetting hebben we 100+ mensen.
Ik zei al hoe ga je dat controleren? Plasketting vond ik een optie.
Of steeds een mail naar het hele kantoor: ‘Ik ga nu naar de WC, ik denk dat het x minuten gaat duren.’
O alsjeblief niet, hahaha
“Gisteren bruine bonensoep met uienbrood gegeten. Ben 5 minuten weg, advies: 30 minuten wachttijd vanwege stankoverlast”.
Eerlijk moest ik bij een mondmasker paar weken terug ook wel even aan de afleveringen van de Handmaid’s tale denken dat ze allemaal bemondkapt zijn.
Iemand van ons hoofdkantoor heeft ooit de fout gemaakt om een mail naar alle kantoren en medewerkers te sturen met de boodschap: “Nee hè jongens, nou heeft alweer iemand mijn eten uit de koelkast opgegeten! Wie was het?”
Ik denk dat het 3 dagen geduurd heeft voor mensen vanuit het hele land stopten te antwoorden ik ga nog stuk als ik er aan denk.
Een app ‘schijthuis’.
Dat je een reservering moet plaatsen en er een groen lampje gaat branden als iemand anders kan :’)