Hoe weet je dit? Ik bedoel, wat gebeurt er dan met een patient waardoor je weet dat het “zover” is?
Wat een heftige situatie, zeg. Ik hoop dat je oke bent <3
Hoe weet je dit? Ik bedoel, wat gebeurt er dan met een patient waardoor je weet dat het “zover” is?
Wat een heftige situatie, zeg. Ik hoop dat je oke bent <3
Wow wat een bizarre en heftige situatie ook voor jou zeg! Sterkte.
Bedankt voor de uitleg!
Ik was met een vriendin aan het bellen en ik kreeg heel erg het gevoel dat zij afspreken met een beperkt aantal mensen wel vind kunnen mits je 1,5 meter afstand houdt en ervoor en erna deurknoppen etc. schoonmaakt. Ik merk dat steeds meer mensen deze kant op lijken te gaan terwijl ik het echt heel risicovol vind. Als ik hier de discussie over aanga dan ben ik best snel uitgeluld als ze steeds met argumenten komen als: ik houd toch afstand, ik maak toch schoon, ik was toch m’n handen. Heeft iemand hier nog goede argumenten tegen? Ik vind het wel belangrijk om de risico’s te blijven benoemen bij mijn omgeving.
Jeetje wat naar en heftig…heel veel sterkte!
@Ovenschaal maar het is toch goed als die anti vaxxers zich niet aan die loze argumenten gaan houden bij een corona vaccin? Of vind je dan dat zij dat recht niet hebben omdat ze eerder ook niet mee wilden werken aan groepsimmuniteit? Hoe meer mensen zich laten inenten hoe beter toch? En ja dan is die vrouw/dat gezin hypocriet, maar wat maakt jullie dat uit?
Mijn moeder is daar geboren en heeft daar dus ook gewoon familie nog en een eigen bedrijf, maar ja ze zit nu wel vast helaas.
Lijkt me ook als arts heftig om mee te maken, die hectiek en emoties van de naasten
Soms is het nodig om tegen de regels in te gaan. Het moet ergens ook humaan blijven, lijkt me heel traumatiserend om iemand te verliezen op zo’n afstandelijke manier. Dan is het best fijn als een dokter langs je zijde “vecht”
Wat erg, ik hoop dat je op tijd opknapt! Nu een uitvaart hebben is idd onmenselijk eigenlijk.
Er is hier in de buurt een patatzaak die nog open is, hartstikke logisch hoor maar er hangen daar voor de deur dus steeds 6 mensen, denk wel met afstand. Maar eigk gaat m’n ergernis over wat een smeerlappen die mannen zijn, echt bekant hun nek breken om vrouwen na te kijken en gister waren ze ruzie aan het zoeken met elkaar ofzo.
Vandaag liep er ook politie langs en die deden niks. Zo stom maar ik wist ook niet wat ik ermee moet. Zeggen tegen handhaving van ja ik voel me vies want zij kijken naar me?.
Fack wat erg 
Hoop dat het te lezen is maar op deze manier gaat bepaald worden of patiënten naar de tandarts praktijk kunnen komen.
Ja wat is het voordeel hiervan eigenlijk? Waarom juist de laatste 45 min er niet bij. Lijken me de belangrijkste minuten
Onmenselijk en onbegrijpbaar om je als organisatie dan op de regeltjes te beroepen…
Hoop dat die zich vanavond allemaal achter hun oren krabben en de volgende keer gewoon zelf opstaan!
Ik vind dit dus echt heel bizar. Gelukkig is de situatie bij mij niet zo heftig dat ik hierin verkeer maar kan me wel invoelen hoe sommige anderen dit ervaren.
Sommige situaties zijn echt letterlijk een tikkende tijdbom waarvan het gewoon wachten is tot het dusdanig escaleert dat er heftige maatregelen nodig zijn. Vind het ook echt bizar dat het nu maar op jullie bordje terecht komt terwijl jullie waarschijnlijk ook met jullie rug tegen de muur staan.
Het valt mij ook op dat er echt veel en veel minder recepten zijn vanuit de ggz. Dat klopt ook niet hoor. Normaal hebben we echt veel meer recepten te verwerken vanuit daar.
Ook zijn er echt een stuk minder recepten met wijzigingen voor baxtermedicatie. Vraag mij af of dat goed gaat. Wij hebben echt een paar duizend patiënten met een baxterrol. Mensen zijn nu echt zorg aan het mijden of ze krijgen niet eens de mogelijkheid tot afspraken.
Ik sprak mijn psycholoog hier dus over en die gaf aan dat ze echt wil willen en het technisch gezien mag, maar ze het totdat de bescherming rond is en ze getest kunnen worden, niet kunnen. (Wat is overigens echt bizar vind)