(en @anon50301661) Het dubbele is dus dat zij universitair is opgeleid en 2 masters heeft. Je zou denken dat je dan wel weet hoe je een onderzoek moet lezen, hoe je een bron moet checken etc.
Haar reden is met name de troep die er in vaccins zou zitten, kans op autisme etc. en dat dat soort ziektes dus niet meer bestaan volgens haar en dat echt niks met een vaccin te maken heeft. Nu met corona komt het lekker dichtbij allemaal en zou je ineens wel het willen hebben? Ik ga ook echt nog wel vragen als ik haar weer zie of ze dan nu wel nog deel gaat nemen aan het RVP en wat dan volgens haar het verschil zou zijn.
@Kusjessoldaat volgens mij kan dat ja. In de informatiefolder die wij thuiskregen stond daar in ieder geval iets over! Is wel minder optimaal qua bescherming dan het RVP volgen, maar het kan wel.
@grace pfff ook lekkere domme actie. Ik had vorige week een afspraak voor een gaatje te vullen (waar ik verder geen last van heb, was alleen op de foto te zien ook). Die is nu verzet naar begin mei maar als het wel weer mag ga ik die afspraak toch verzetten (tenzij ik last van het gaatje krijg).