Ondertussen is mijn tante positief getest. Was te verwachten ala je in een verpleeghuis werkt en een coronapatient moet verzorgen een er geen/ te weinig beschermingsmaterialen zijn. Echt ongelofelijk deze mensen worden gewoon voor de leeuwen gegooid.
Snap ook niet dat de ggz alles nu via beeldbellen doet. Dit geburen zorgt toch voor een extra druk op ziekenhuizen etc. Werk in de jeugdhulp en wij doen zoveel mogelijk via beeldbellen of telefonisch. Als er sprake is dat de veiligheid in het geding komt hebben we toch echt afspraken of huisbezoeken. En ik kan je zeggen de werkdruk is echt niet grappig meer. Zeker niet te vergelijken met in de ziekenhuizen maar ook bij ons loopt het op.
Aan de ene kant zou het voor veel van mijn cliënten fijner zijn als de scholen weer open gaan maar ik vrees daardoor wel meer voor mijn eigen gezondheid. Het virus zal onder kinderen en ouders wat gaan opleven

Wat verdrietig, en je keek er net zo naar uit om nog eens bij je vader op bezoek te mogen. Heel veel