Coronavirus #4

Ik vatte 'm op als grapje omdat spoilers taboe zijn als je het bijvoorbeeld hebt over een aflevering die nog niet op televisie is geweest. Net as die persco nu. :sweat_smile: @Xiomara

2 likes

Nee was een grapje. Kijk gewoon al de hele dag uit naar de persco maar nu is alle info al gelekt lol

8 likes

Het is toch elke keer zo’n ‘korte’ verlenging geweest?

We zien vaker patiënten die initieel negatief getest worden en op een later moment toch positief zijn. Ik hoop dat het goed gaat met haar!

1 like

Ben wel bang dat het nu verwarrender gaat worden. Dit wel, het ander niet. Het was lekker overzichtelijk allemaal.

3 likes

Voor mezelf: hoop echt dat de luchtvaart weer gaat aantrekken. Ik wil normaal werken en zekerheid hebben.

4 likes

Ik ben echt een beetje nerveus?

Ik heb de laatste weken echt kei hard moeten werken binnen de GGZ want het begint nu ook bij ons (logisch) ook echt zichtbaar te worden dat het te lang duurt. Ik vrees echt voor sommige cliënten, maar we doen wat we kunnen, ondanks dat ik de kritische noten (hier, en op andere media) ook zie en begrijp. Dus ook ftf contact als het crisis is. Maar dan nog kunnen wij natuurlijk de volledige structuur die is weggevallen niet teruggeven… ughh

3 likes

Herkenbaar! Ik moet waarschijnlijk binnenkort weer gewoon werken omdat de andere zorg dan corona wel weer opgestart gaat worden. Maar ik zie er echt enorm tegenop. Vind mn werk helemaal niet vervelend ofzo, maar weer elke dag 3 uur OV, hele dag contact met mensen. Ga echt van nul naar honderd dan weer en dat kan ik slecht hebben. Plus dat rijles compleet stil ligt, dus zit ik ook aan dat OV vast. Ik ben echt jaloers op iedereen die graag weer naar werk wil enzo. Ik wilde gister eigenlijk even een potje gaan janken toen ik hoorde dat ik waarschijnlijk snel weer moet beginnen.

1 like

“we houden ons aan de afspraken, waarom worden we beloond met een verlenging van 3 weken?” :dizzy_face: deze arme man

66 likes

Ik kijk voor het eerst een persconferentie mbt corona, maar die vragen van die journalist joh, het toontje. Wat irritant.

24 likes

Ja echt he. wat een domme vraag.

8 likes

Ja wat een kut vragen hè. Rutte blijft nog kalm, zou ik niet kunnen haha

7 likes

Jeetje wat een vervelende interviewer deze man zeg.

7 likes

en hij blijft gewoon doorgaan :grimacing: zou hij in de 5g theorie geloven

stel je eens voor hoeveel journalisten er zitten met echte vragen en vervolgens krijgt deze konjo de tijd om 4 x dezelfde vraag te stellen

19 likes

Heb echt zoveel respect voor de kalmte van Rutte. Hij doet het echt heel erg goed.

18 likes

Hahaha echt hoor, haal die man van pownews weg

3 likes

Zijn mensen nou echt zo dom of willen ze lekker rellen

7 likes

Je ziet het haar van Rutte groeien wel. Benieuwd hoe het er over 3 weken uitziet.

6 likes

En grijzer heb ik het idee

1 like