Snap de maatregelen maar krijg er toch een beetje buikpijn van
Zeker van de Telegraaf die journalist man man man
Ik erger me echt aan het feit dat die journalisten denken dat Rutte al deze maatregelen voor de lol neemt of verlengt.Kom op zeg.
Serieus
Zei ze nou serieus dikke kinderen? Mijn God dat kun je toch niet zo zeggen
Juppp kan echt niet
Wist je niet dat corona onze goede intenties wel kan boeien ipv Rutte? #wordwakkervolk
Een test is nooit 100%. Deze test is ongeveer 70% sensitief, wat betekent dat in 30% patiënten een negatieve uitslag krijgen maar wel besmet zijn met het virus.
Ja zou goed kunnen! Maar indd bijzonder hoor. Goed dat Rutte zo rustig kon antwoorden
Als ik Rutte was had ik allang mijn notitieblok naar die journalisten gegooid.
Zooo net een kleuterklas tegenover zich. Ik zou echt moe worden. Respect hoor.
Die vragen ook bij de eerste persco toen nog. ‘De meivakantie naar Turkije, moeten we die nu afzeggen?’
Meid. Prioriteiten???
Je zou die journalist maar zijn die die vraag heeft gekregen om te moeten stellen. Je schaamt je toch dood.
Ik heb me er niet mee bezig gehouden want was het sowieso niet van plan; maar je mag toch met meer dan 3 man op straat komen, als je maar 1,5 m afstand houdt. Ik zat uit mijn raam te kijken van ‘jullie zijn bezig met iets strafbaars’ als een groepje van 4 buiten zat of liep, maar dat klopt dus niet eens :’)
Weet iemand hoe het zit met de grenzen en reisbeperkingen? Valt dat onder de basisregels die dus nu verlengd zijn t/m 20 mei?
Wel niets gehoord over thuis werken en zomervakantie
Had ik wel verwacht, dat het even benoemd zou worden.
Zoveel als mogelijk thuiswerken is volgens mij wel benoemd toch? En zomervakantie ook helemaal op het einde. Alleen dan moest je zappen was niet meer op npo 1.
Hahaha of net doen als of iemand een moeilijke vraag stelt.
" Oh eh moet dit even nakijken hoor ehh… ‘frutseld wat met blaadjes’ Ah hier staat het … ‘haalt hand tussen papier vandaan’ … volgende domme vraag!"
Nee je mag maar met max 2 mensen buiten zijn, en dan wel 1,5 m afstand houden.
Behalve als je uit hetzelfde huishouden komt, dan mag je met meer dan 2 mensen.
Dit is niet wat Rutte net op het einde zei. Hij zei dat je als niet huisgenoten wel met meer naar buiten mag, maar wel 1.5m afstand + dat hij het zelf niet adviseerde omdat die 1.5m lastiger wordt als je met meer mensen gaat.