Absoluut!! Maar ik word echt GEK van dat ie nogsteeds aan het appen is. Ik ben ook echt een emotioneel hormonale zwangere walvis die dit niet trekt nu… want ik zie en weet ook hoe erg ze elkaar missen
- zelfs 70’jarigen mogen nu bezoek hè!!
- ja pap, op 1.5m…
- nou dat is een breed begrip, is dat in hoogte diepte diagonaal?
- …
- ja ik ben toch geen 70?! Niet kwetsbaar ook. Dit is toch hartstikke vervelend voor T ook?
Toen heb ik gestuurd:
Samenvatting
Pap, iedereen moet nog steeds 1.5m afstand houden. iedereen behalve kinderen onderling <12 en beroepsgroepen waarbij het echt niet anders kan.
Als straks het kdv weer open gaat, moet je je kind nog steeds afzetten bij de deur, of de maxicosi in de deuropening zetten. Ook zij proberen nog altijd afstand te houden… Op ons kdv hebben ze alle 50+ medewerkers, zwangeren en longpatienten (astma enzo) dringend verzocht niet te komen werken… Het is echt niet zo dat die allemaal met de kindjes knuffelen… echt niet.
Ook juffen en meesters proberen afstand te houden als dat kan… En… nee soms kan dat niet helaas.
Ik vind het ook heel vervelend. Maar ik vergeef het mezelf toch ook niet als er wél iemand ziek wordt. En we jou of Broertje (die met astma ook niet 100% geen risico groep is), naar de ic kunnen brengen en je daar alleen ligt? Of erger nog, alleen sterft daar.
Ik wil eerst zien wat er 2-3wkn na de opening van de kdv’s en scholen gebeurd… ze hebben onderzoek gedaan onder 137 kinderen in een tijd dat de scholen/kdv’s dicht waren. Dat aantal is voor mijn studie niet eens genoeg om een master diploma op te krijgen, maar gaan we nu ineens beslissingen op landelijk niveau over nemen. Dat is toch gek?
Ik ben ook niet van plan tot die tijd dreumes naar het kdv te brengen…

Heel veel sterkte!