goed onthouden!
wij hebben maximaal 16 leerlingen. En wij moeten open ja. Heel veel ouders hebben al geroepen dat ze hun kinderen niet naar school zullen brengen. dus dat wordt wat. Wel blij om mijn leerlingen te zien!
goed onthouden!
wij hebben maximaal 16 leerlingen. En wij moeten open ja. Heel veel ouders hebben al geroepen dat ze hun kinderen niet naar school zullen brengen. dus dat wordt wat. Wel blij om mijn leerlingen te zien!
Edit: ik heb het al gevonden. Kon het via npo 1 gewoon terug kijken.
Pff mijn vriend kan net als verrassing iets langsbrengen en ik heb hem nu al meer dan 'n maand niet gezien en hij moest dus ook in zijn auto blijven zitten en hebben we zo even gekletst terwijl ik een stuk van de auto afstond maar ik stond echt gewoon full-on te janken op straat. Ik had al gezegd van eigenlijk zie ik je liever dan maar helemaal niet want zo voelt het nog veel pijnlijker maar het was goedkoper om het langs te brengen dan om te versturen met de post.
Heel heftig, gecondoleerd en sterkte!
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte.
Gecondoleerd
Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte gewenst
Wat heftig⦠zo jong ook dan!
Gecondoleerd
Wat vreselijk Heel veel sterkte!
Oh no zo jong⦠gecondoleerd
Gecondoleerd wat heftig
Heel veel sterkte!
Mijn schoonouders stuurden gister gelijk weer een bericht: hoe denken jullie nu over langskomen? Het zijn dus mensen van 65 en nemen het allemaal niet zo serieus.
We laten ze dan morgen maar even langs komen met dit nog even extra als bericht. Ze snappen het nog steeds niet nl waarom we afstand houden met een
baby. En leggen alles uit zoals het hun uitkomt.
Wat verschrikkelijk, gecondoleerd!
Wat verschrikkelijk heel veel sterkte voor iedereen.
Super heftig. Sterkte!
Wat erg zeg , heel veel sterkte!
Gecondoleerd en heel veel sterkte