Is dit echt een recente foto?
Ik vind het best wel mooi dat het nu dus al drie kwartier over Kylie gaat in dit topic 
Ik keek vandaag ook het nieuwste seizoen van KWUTK en het viel me toevallig op dat ze best een onderkin heeft. Iig totaal geen strakke kaaklijn zoals soms op de fotoâs.
Overigens merk ik ook dat het overal steeds drukker wordt. Kon vandaag echt geen 1,5 meter afstand houden in de supermarkt en zie veel meer mensen buiten. Ik vraag me af of hoeveel effect dit gaat hebben op de verspreiding.
Die neus is ook compleet verschillend op deze foto
Wss gebruikt ze ook gewoon facetape om een V-vorm bij haar kaken/kin te maken. Dat doen veel dragqueens ook toch?
Ik vind haar zoân leuke uitstraling hebben op die onderste foto. Echt iemand met wie ik bevriend zou kunnen zijn. Voor die bovenste zou ik bang zijn en geen woord tegen durven uitbrengen. Echt stom hoeveel verschil een beetje make-up kan maken. Ofja, laat dat beetje maar weg haha.
Grappig ook wel want bij mezelf is t juist andersom, ik zie er veel gezelliger uit mét make-up

Haahah over die insta. Ik weet nog zo goed dat ik daar ooit eens wat over deelde (Die insta zelf, of een foto daarvan of iets, misschien zelfs nog op egf) en dat ik toen op â mijn kop kreegâ omdat dat account kei lullig zou zijn? Lol het is letterlijk een account dat ons laat zien hoe bewerkt alll die fotoâs altijd zijn. Juist goed en nodig in deze wereld 
Never forget hoor
Dat er 25 nieuwe posts zijn hier, het begint met iemand die noemt dat haar vader zegt weer naar de kapper te moeten. Dus ik denk nou nu volgen de details van het kamerdebat hoor.
Maar nee dus, gewoon saaie boulevard meuk #disappointed
Nee dit is een spannend bericht 
Mijn vriend heeft al heel lang keelpijn en is niet ziek. Nu moest hij van zijn baas de gezondheidstak van ons bedrijf bellen met de vraag of hij mag werken op kantoor. Maar mag dus niet.
Daar zeiden ze ook ja keelpijn kan bij hooikoorts voorkomen en dan mag je ook niet werken. Wat eigenlijk betekend dat ik niet mag werken (en de helft van het bedrijf niet).
Maar door medicijnen kan ik het onderdrukken. Daarnaast kan ik overal op mijn werkplek de 1.5 meter in acht nemen.
Maar toch voelt het dubbel.
Ik hoop dat Trump in zijn geheel een deepfake is. Maar dit klinkt als iets wat hij serieus zou zeggen
Haha ja true. Ik heb daarna nog geprobeerd dat debat op te zoeken (nja een samenvatting ervan) maar ik kon niks vinden erover.
Oh oke. Injecteren. Ja. Hij is dan natuurlijk ook zo fantastisch om zichzelf aan te bieden als proefpersoon?
Ongelofelijk dat die man misschien ook nog eens herkozen gaat worden⊠
Ik heb op Twitter de reacties van Nederlanders onder de NOS en RTL berichten hierover zitten lezen. Daar verdwijnt echt mijn geloof in de mensheid.
Het erge is ook nog dat er gewoon met zân chloroquinestatement al mensen dood zijn gegaan omdat ze het zelf gingen proberen⊠Vrees daar hiermee ook wel voor (want ook nog makkelijker te verkrijgen dan chloroquine).
Dat we beter desinfectiemiddel kunnen injecteren dan een medicijn van Gates.
Dat de Nederlandse pers fake is want Trump denkt tenminste na.
Dat de Nederlandse overheid bloed aan zijn handen heeft.
@Daytona Dank je wel voor jullie reacties! Ik vind het zo ontzettend moeilijk omdat ik toch de hele dag contact heb met mensen, maar tegelijkertijd ben ik echt nauwelijks te missen. Er zit niemand boven ons, waardoor het nog moeilijker is, want alle druk ligt eigenlijk op mij. Desondanks ben ik verstandig geweest (ondanks irritatie van iedereen
) en heb ik de afgelopen dagen toch maar thuis gewerkt. Vandaag voel ik me gewoon weer normaal en begin steeds meer te denken dat ik iets anders heb. Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik denk dat ik gewoon weer een vitamine b12 tekort heb. Ik hoest ook niet en heb geen koorts, dus ga vandaag maar weer werken. Alleen ga ik toch maar een mondkapje dragen voor de zekerheid naast dat ik afstand hou.
Ik heb net dit filmpje bekeken. Wtf, ik kan bijna niet geloven dat dit echt is? Hoe die man communiceert, de onzin die hij uitkraamt, hoe hij op de pers reageert, ⊠En dat dit de president is? Ik kon er sowieso al niet bij dat we van Obama naar Trump gegaan zijn en dat deze man zijn volk moet leiden, maar dit filmpje slaat toch alles? Hoe kan je in deze tijden zoân onzinnige speculaties uitkramen, op een moment waarop de mensen duidelijkheid nodig hebben en een goede leider die informatie geeft?
Ik snap het niet. Ik kan er niet bij dat dit filmpje niet nep is.
Ja exact dit. En dan te bedenken dat uit peilingen blijft dat hij populairder is dan ooit 
Hij wil wel heel krachtig uv licht injecteren! in mensen met Corona. Echt behoorlijk gĂȘnant haha.